NEMČIJA: Izbor DB Regio kot prednostni ponudnik za upravljanje potniških storitev Rena za 12½ let od junija 2020, je napovedal dežele Baden-Württemberg januarja 26. oddaje pogodbe je vezano na 10-dnevnem regulativnem obdobju mirovanja.
Tako imenovani Netz 4 poti je bila razpisana v dveh sklopih.
Sklop 1 zajema uro Karlsruhe - Offenburg - Basel regionalni hitre storitve, sprva v višini 2 · 1 milijon vlak-km / leto. Te je treba upravljati z uporabo novih Siemens Desiro HC delno dvonivojskega električnih več-enot.
Sklop 2 zajema uro Offenburg - Freiburg - Neuenburg / Basel regionalne storitve sprva v višini 1 · 9 milijonov vlakovnih kilometrov na leto. Ti bodo delali z novimi Siemens Mireo single-krova EMU nosijo blagovno znamko dežele.
Infrastrukturni projekti, vključno s predorom Rastatt, ki bo končan do decembra 2022 bo omogočila uvedbo novega voznega reda za zaseden Ren Valley hodniku. To bi bile oblikovane za ločevanje hitro ustavljanje in tovorne vlake, ki omogočajo zagotavljanje poveča za 40%, na področju storitev in dajejo najhitrejši Offenburg - Basel potovalni čas 85 min, 30 min hitreje kot sedanje čase.
Dodatne načrtovanimi deli, vključno štirikrat na odseku od Müllheim v Weil am Rhein do decembra 2024, bi omogočilo letno vlakovnih kilometrov, da je 62% višji kot sedaj.
Baden-Württemberg minister za promet Winfried Hermann dejal DB Regio je podala najbolj ekonomično ponudbo za paket; cena 30 € 7 · na vlakovni kilometer, ki je primerljivo s 69 € 11 · na vlakovni kilometer v skladu s sedanjo obravnavo, kljub zahtevi po uporabi novih voznih sredstev. "To je še enkrat dokazal, da je konkurenca omogoča ugodnejše cene, kot tudi izboljšave za potnike", je dejal. "Brez konkurence, nismo mogli privoščiti izboljšav."