Kot poročajo mediji prve ugotovitve kažejo, da je strojevodja vlaka, ki je trčil s strojno lokomotivo bil v službi 12 ur in pol. (20 ure prejšnjega dne, do trka okoli pol 9). V tem trenutko še ni jasno, ali je imel prekinitev službe in, kaj je počel v tem času. Druga ugotovitev pa kaže, ko so mu sporočili, da je pred njim prišlo do ID-ja (strganje vlaka pred njim) in, da naj ustavi, je to storil le z indirketno zavoro. Šele po petih minutah pa z direktno (nekatere podrobnosti kažejo celo, da je bil sistem v okvari in, da tega nihče ni jemal resno). Vlak je začel drseti in po dobrem kilometru trčil z lokomotivo, ki je bila namenjena, da ga povleče v dolino, saj pri 1188 tonah doprega ni bila potrebna.
sreda, 18. januar 2017
[ AT- OBB ] Znano je delno poročilo iz nesreče na Semmeringu.
Kot poročajo mediji prve ugotovitve kažejo, da je strojevodja vlaka, ki je trčil s strojno lokomotivo bil v službi 12 ur in pol. (20 ure prejšnjega dne, do trka okoli pol 9). V tem trenutko še ni jasno, ali je imel prekinitev službe in, kaj je počel v tem času. Druga ugotovitev pa kaže, ko so mu sporočili, da je pred njim prišlo do ID-ja (strganje vlaka pred njim) in, da naj ustavi, je to storil le z indirketno zavoro. Šele po petih minutah pa z direktno (nekatere podrobnosti kažejo celo, da je bil sistem v okvari in, da tega nihče ni jemal resno). Vlak je začel drseti in po dobrem kilometru trčil z lokomotivo, ki je bila namenjena, da ga povleče v dolino, saj pri 1188 tonah doprega ni bila potrebna.