UK: Prva predstavitev železniški prevoz tovora prevažajo tekstil in druge potrošniško blago iz Kitajske v Veliki Britaniji prišel na terminalu London Eurohub v Barking šele po 13.00 na 18. januar, ki so zapustili Yiwu Xi postajo v provinci vzhodne Kitajske Zhejiang 1. januarja.
Uvodno vlak naj bi sledila tedensko storitev, za tri ali štiri mesece za oceno povpraševanja potrošnikov.
12 000 km poti tekel preko Kazahstana, Rusije, Belorusije, Poljske, Nemčije, Belgije in Francije. Dva odmori za tirno med Kitajsko in Evropo je 1 435 mm standardnega profila in 1 520 mm širokega profila, ki se uporablja v nekdanji ZSSR potrebno pretovarjanje na Dostyk na meji med Kitajsko in Kazahstan ter v Brestu na meji med Belorusijo in Poljsko.
Skupaj 44 40 ft intermodalnih zabojnikov levo Yiwu, od katerih je bilo 10 namenjenih Duisburgu v Nemčiji. Drugi 34 so bile prenesene v Duisburgu v posebne DB Cargo kontejnerski vagoni, ki so odobreni za uporabo v predor pod Rokavskim prelivom.
Čas potovanja 18-dnevno je približno polovica čas, potreben za pomorski promet, in bistveno cenejši od letalskega tovora. Prihodnje storitve, se pričakuje, da bo privlačno za kupce pomorskih časovno občutljivih proizvodov, kot so oblačila, ki se prodajajo preko promocije in kapitalsko intenzivno blago, kot so avtomobilskih delov in elektronike. Storitev bi ponudila tudi bolj stroškovno učinkovito alternativo letalskim prevozom, za pošiljke, ki so zamudili datum odhoda ladijske zaradi proizvodnih zamude, vendar ne morejo biti nazaj za drugo plovilo.
Storitev je organizirala Yiwu Timex Industrial Investment Co, kot podaljšek poti iz Kitajske v Duisburgu v Nemčiji in Madridu v Španiji, ki se je ponudila leta 2015 v Veliki Britaniji, je osmo državo in London 15. mesto, da se doda svoje Evropska mreža. UK sredstvo Yiwu Timex je One Two Three Logistics, ki ga je podprl Brunel projekta Cargo.
Operacije vlakov so jih InterRail Group s sedežem v Švici upravlja v imenu China Railway Corp hčerinske China Railway mednarodnem multimodalnem prevozu. InterRail podizvajanje kazahstanskem Železnice podrejeno KTZ Express za upravljanje odseka tirne 1520 mm nad potjo, DB Cargo vleče storitve iz Duisburg za Aachen in DB Cargo UK je bil odgovoren za noge UK.
Projekt podpira en pas, pobudo trgovina povezljivost One Road kitajske vlade, da se oblikuje sodobna Silk Road. Po PP so bili okoli 40 000 kontejnerjev po železnici vzdolž poti med Kitajsko in Evropo leta 2016, s potovanja času med 12 in 16 dni. Letni promet naj bi se povečala na 100 000 zabojnikov do leta 2020.