Najnižjo ponudbo je podal konzorcij avstrijskih družb Fallast, STL Solutions for Transport and Logistic, LTE-Logistik und Transport in Rinderer & Partner ZT KG, in sicer v višini 81.000 evrov brez DDV, revizijo pa bi izvedli v 135 delovnih dneh.
Ponudba italijanske družbe Geodata Engeneeringznaša 176.900 evrov, izvedbo ponujajo v treh mesecih od podpisa pogodbe.
Španska INECO - Ingenieria y Economia del Transporte bi revizijo izvedla za 781.971,66 evra, in sicer v 120 dneh.
Italijanska družba J.V. Sistema Ingegneria in slovenska Axis sta podali ponudbo v višini 790.783,26 evra, rok izvedbe bi bil tri mesece od podpisa pogodbe.
Nemška DB International medtem ponuja revizijo za 963.800 evrov, izdelali pa bi jo v 147 dneh od podpisa pogodbe.
Vlada želi z revizijo proučiti možnosti optimizacije in racionalizacije projektnih rešitev ter tudi možnosti, da bi bil projekt namenjen samo tovornemu prometu, podrobneje pa naj bi bila raziskana tudi tveganja v času gradnje.
Vlada namerava za izgradnjo projekta drugega železniškega tira Koper-Divača ustanoviti posebno projektno podjetje, toda očitno je v igri še vedno tudi možnost izvedbe projekta prek mandatne pogodbe z Darsom. Vlada po besedah državnega sekretarja Metoda Dragonje to možnost preučuje, dokončnega odgovora pa še ni.