EUROPE: načrtuje, da bo storitev vlak nizkocenovne med pariški Nord in Bruselj Midi so razkril visoke hitrosti Thalys izvajalcev 1. marca.
Blagovno znamko IZY je zaradi začela 3. aprila z osebjem Thalys in dva zelene in vijolične liveried vlake. IZY bo deloval običajnih namesto visokih linij hitrosti v Franciji za zmanjšanje stroškov infrastrukture, ne bo bife, in digitalno samo prodaja vstopnic prek izy.com in distribucijskih partnerjev.
Tam bo dva povratna na dan, in tri ob petkih in nedeljah. Čas prevoza med 2 h 08 in 2 h 30 min bo počasnejša od 1 h 22 min na Thalys storitev, vendar hitreje kot cestni prevoz.
Cene se začnejo pri 19 €, če rezervirate do dveh mesecih, in poveča za največ 59 € v standardnih sedežev, ko rezervirana eno uro pred odhodom, in 69 € za večje Standardna XL sedež s posamezno vtičnico, ekvivalent prvi razred. Otroci, mlajši od 12 let bodo potovali za 10 €. InterRail prehaja ne bodo sprejete.
"Za bolj drzni", bo prišlo do 25 vstopnic za posamezno storitev za sedeže namig-up, ki se prodajajo po 15 € in 10 vstopnic brez garancije sedeža po ceni 10 €. Potniki bodo lahko potovali stoji v neuporabljenih bar avtu, ali bi bilo mogoče dodeliti sedež s strani upravljavca železniške, če bi bila na voljo ena. IZY opozarja, da "ta tip vstopnica ponuja zelo omejeno udobje in ni priporočljiva za osebe z omejeno mobilnostjo, nosečnice, slabotnih potnike, otroke, mlajše od 12 in starejše ljudi."
Sedežev je mogoče nadgraditi v standardno XL za vnaprej, 10 € ali 20 € na peronu. Potniki bodo omejene na en velik in en majhen kos prtljage vsakega, z dodatno prtljago stane 10 €, če vnaprej rezervirana ali 30 €, če plača na platformi.
"Vse študije potrjujejo, da večina ljudi raje udobje in hitrost Thalys na vožnjo," je dejal Thalys CEO Agnès Ogier marca 1. "Danes bomo naredili nov korak z novo rešitev". Zmanjšanje hitrosti in poenostavitev na krovu storitev na minimum omogoča IZY ponuditi "potovanje po nizki ceni, ampak tisti, ki je še hitrejši, varnejši, bolj trajnostno in bolj udobno kot z avtom."