Luka Koper zatrjuje, da zaradi zastojev v železniškem prometu vse več strank išče druge poti, med drugim konkurenčno pristanišče v Trstu.
Predsednik uprave Luke Koper Dragomir Matić je že prejšnji teden opozoril na "alarmantno stanje" v železniškem prometu, saj železniškim prevoznikom ne uspe odpeljati oz. pripeljati tovora, namenjenega v koprsko pristanišče.
Že tedaj je Matić opozoril na nezadovoljstvo in grožnje njihovih strank. "Nekateri tovori so delno že preusmerjeni v druga pristanišča, in če se bo ta zadeva še nadaljevala, smo zelo zaskrbljeni, kako bosta v letošnjem letu lahko potekala promet in rast v sami Luki Koper," je ob tej priložnosti opozoril predsednik uprave.
Zabojniki v Trst
Da strah ni bil povsem odveč, je zdaj za Slovensko tiskovno agencijo potrdil tudi tiskovni predstavnik LukeSebastjan Šik. Danes jim je denimo ena od strank sporočila, da bo nekaj zabojnikov peljala v Trst, ker se ji mudi, in se poleg tega pritoževala nad tem, da ima nekaj zabojnikov še na vlaku, ki je obstal nekje v Sloveniji, in na drugem vlaku, ki je ostal v Avstriji, ker ga Slovenske železnice niso mogle prevzeti.
Da strah ni bil povsem odveč, je zdaj za Slovensko tiskovno agencijo potrdil tudi tiskovni predstavnik LukeSebastjan Šik. Danes jim je denimo ena od strank sporočila, da bo nekaj zabojnikov peljala v Trst, ker se ji mudi, in se poleg tega pritoževala nad tem, da ima nekaj zabojnikov še na vlaku, ki je obstal nekje v Sloveniji, in na drugem vlaku, ki je ostal v Avstriji, ker ga Slovenske železnice niso mogle prevzeti.
Šik sicer verjame, da Slovenske železnice delajo vse, kar je v njihovi moči, "ampak dejstvo je, da so stranke prisiljene iskati druge poti, kar se do zdaj ni dogajalo". Tako se poleg neposredne težave nedostavljenih vagonov, ki povzročajo težave pri načrtovanju dela v pristanišču, po njegovem mnenju postavlja tudi vprašanje o dolgoročnih posledicah takega stanja.
Na začetku tega tedna je Matić na srečanju Kluba gospodarstvenikov Slovenske Istre med drugim opozoril, da njihove stranke iščejo partnerje, s katerimi bi se dolgoročno razvijali, zaradi česar že iščejo druga pristanišča. Poleg tega se Luka po letu 2020, ko naj bi dosegla kapacitetni limit za edini obstoječi tir, ne bo obdržala na isti ravni pretovora, ampak se bo soočila s padcem, je posvaril.