četrtek, 11. februar 2016

[ I - Valle d'Aosta ] Rdeče, črne in zlate barve bimodalnim vlakov Valle d'Aosta

To bo v celoti rdeče, s pasu in vrata zlato in črno primeru nazaj, je bimodalno Flirt3 vlak, ki bo izvajalo švicarsko Stadler za Valle d'Aosta. Nič več modra nato, kot je prikazano maj 12, 2015 Podpis pogodbe med regionalno upravo in gradbeno podjetje, vendar z novim več učinka barvah, ki gre v celoti vključiti tudi predpise navedbe so se pojavile v zadnjih mesecih. Tudi na vlaku bo nadaljnje spremembe, kot je obnova vrat zaupnih dostop do voznika.



"To je bil imenovan postavitev vlaka - je dejal regionalni minister za Aurelio Marguerettaz prevoz - posebno pozornost pa je bila namenjena udobju potovanja. Kasneje letos prvi vlak bo pripravljena za odobritev in ga ne bi smeli biti presenečeni, ker je to že imeli podobne vlakov. Nakup vlak ni izjemen Valle d'Aosta regija - je dejal komisar -, ampak gre za dejavnost, ki je sestavljen iz vseh regij. Dejstvo, da se opremi z lastnim tirna vozila tudi zaradi morebitne liberalizacije trga lažje daje priložnost za regijo, da izberejo upravitelja. "
5 vlakov bimodalna Aosta Valley, ki temeljijo na projektu Flirt3, bo imela dolžino 66,8 metrov, 160 sedežev in najvišja hitrost 160 km / h, v električnem načinu in 140km / ha dizelskimi vlečnimi.
, odvisno od zahtev glede obremenitve bodo lahko za povečanje zmogljivosti s sposobnostjo, da bi potovanje skupaj dva konvojev ali opozoril Maurizio Oberti , direktor prodaje in marketinga Stadler Italija, "zahvaljujoč modularnosti projekta, nato še na vlak z dodatkom nadaljnji prevoz."
"prvi vlak - napovedal Oberti - da bo končan konec leta 2016. Ti so že naročili moduli glavnih sestavnih delov vlaka, kot so dizelski motorji, katerega ponudba zahteva čakalne dobe, ki so že v prihodnjih mesecih se bo začela gradnja modula vlaka, ki bo zajemal toplotne motorje, da pridejo v septembru v fazi montaže in slikarstva "
izbrale modularno zasnovo, ki je že bil dosežen različne komplekse, v resnici omogočila zmanjšati velik del časovnega obdobja, ki omogoča, da dobimo v kratkem času prvega sredstvo pripravljeno za testni fazi in testov, in da lahko v skladu s poteče v maju 2018 z vlaki pripravljena za zagon
kompleks bo večinoma sestavljen iz tovarne Stadler v Švici, predvsem v Bussnang, medtem ko se bodo zvočniki in druge komponente, voditelji so v delavnicah Szolnok, Madžarska.