Možnost dokončanja gradnje postaje Warszawa Główna se odmika. PKP PLK napoveduje zaključek del na prehodu v letošnje in naslednje leto. Zamuda je posledica razširjenega postopka priprave projektne dokumentacije in pridobivanja dogovorov, mnenj in odobritev, na katere vpliva pandemija koronavirusa.
Pogodba za obnovo varšavske centralne proge je bila s Trakcjo PRKiI sklenjena marca 2018. Prvotno naj bi postajo začeli obratovati jeseni 2019, vendar se je ta rok že podaljšal zaradi daljšega postopka preselitve zgodovinskega voznega parka Muzejske postaje, težav na strani izvajalci in spremembe oblikovanja.
Februarja je upravljavec infrastrukture obvestil o načrtovanem zaključku vseh gradbenih del septembra 2020. Vendar ni razvidno, da je gradnja od takrat bistveno napredovala. Tudi na gradbišču ni veliko delavcev. Zdaj PKP PLK zagotavlja nov datum. - Dokončanje del bo predvidoma na prehodu v 2020/2021 - pravi Karol Jakubowski iz tiskovnega urada PKP PLK,
Februarja je upravljavec infrastrukture obvestil o načrtovanem zaključku vseh gradbenih del septembra 2020. Vendar ni razvidno, da je gradnja od takrat bistveno napredovala. Tudi na gradbišču ni veliko delavcev. Zdaj PKP PLK zagotavlja nov datum. - Dokončanje del bo predvidoma na prehodu v 2020/2021 - pravi Karol Jakubowski iz tiskovnega urada PKP PLK,
Kot so sporočili iz PKP PLK, na gradbišču "potekajo dela v zvezi z izgradnjo nove nadzorne sobe, sistem tirov in odvodnjavanje". - Na posodobljeni postaji Warszawa Główna skupina trenutno izvaja zadnja dela, povezana z izvedbenim oblikovanjem v vseh panogah, in pridobiva odločitve o lokaciji in gradbena dovoljenja - natančno določa Marlena Karbowiak, vodja komunikacijske ekipe pri Trakcji PRKiI.
- Trenutno napredek del izhaja iz dolgotrajnega postopka priprave projektne dokumentacije in pridobitve vseh potrebnih dogovorov, mnenj, dovoljenj in upravnih odločitev. Zamude pri pridobivanju teh ureditev in odločitev povzročajo prevladujoča epidemija COVID-19 - pravi Karbowiak.
Popotniki na postaji bodo imeli koristi od dveh otoških ploščadi. Na vsaki ploščadi bodo štiri šupe. Spodajdodatnih del je treba zgraditi dodaten viadukt, ki omogoča potovanje brez primerov od primestnih tirov do postaje Warszawa Główna. Ustvarjanje postaje je izredno pomembno tudi v okviru rekonstrukcije postaje Warszawa Zachodnia ( izbran izvajalec) in medmestnih prog.
- Trenutno napredek del izhaja iz dolgotrajnega postopka priprave projektne dokumentacije in pridobitve vseh potrebnih dogovorov, mnenj, dovoljenj in upravnih odločitev. Zamude pri pridobivanju teh ureditev in odločitev povzročajo prevladujoča epidemija COVID-19 - pravi Karbowiak.
Popotniki na postaji bodo imeli koristi od dveh otoških ploščadi. Na vsaki ploščadi bodo štiri šupe. Spodajdodatnih del je treba zgraditi dodaten viadukt, ki omogoča potovanje brez primerov od primestnih tirov do postaje Warszawa Główna. Ustvarjanje postaje je izredno pomembno tudi v okviru rekonstrukcije postaje Warszawa Zachodnia ( izbran izvajalec) in medmestnih prog.