nedelja, 3. maj 2020

[USA- Siemens/Amtrak] Novi vagoni za Caltrans in IDOT

V začetku leta 2020 je Siemens Sacramento končal na prvem mestu izmed 137 enoprostorskih avtomobilov, ki so pripadali proizvajalcu družine Viaggio Comfort. Od tega jih je 49 namenjenih Caltransu (kalifornijsko ministrstvo za promet), 88 pa IDOT (ministrstvo za promet v državi Illinois). Zgodovina tega svežnja se je začela 9. novembra 2017, ko sta oba organa sporočila, da sta konzorciju Sumitomo Corp. of Americas in Siemens podelila pogodbo v višini 371 milijonov USD za 137 novih prevozov.

Namenjeni so nadomestni vozički z dvema nadstropjema iz začetnega zapoznelega naročila iz leta 2012, ki je bilo dodeljeno konzorciju Sumitomo in Nippon Sharyo in ki je zapadlo leta 2015, ko prototipni avtomobil ni uspel opraviti obveznega ameriškega preizkusa varnosti v prometnih nesrečah. Nato je bilo avgusta 2017 objavljeno, da bo Siemens kot podizvajalec zamenjal Nippon Sharyo in da so specifikacije spremenjene v avtomobile na enem krovu.
Novi vozički Viaggio bodo podobne zasnove kot avtomobili, ki so bili dostavljeni v Brightline na Floridi. Na voljo bodo vtičnice, kolesarska stojala, delovne mize, Wi-Fi in popolna dostopnost ADA. Prevozi Caltrans bodo uporabljeni na medkrajevnih progah po vsej Kaliforniji, ki letno oskrbujejo skoraj 6 milijonov potnikov, tj. na vlakih Pacific Surfliner, San Joaquin in Capitol Coridor. IDOT bo uporabljal svoje avtomobile na srednjih zahodih.
Siemens smo vprašali:
- kateri so glavni parametri novih avtomobilov Viaggio (njihova največja hitrost, dolžina, širina, višina, medosna razdalja podstavnih vozičkov, razdalja med središči podstavnih vozičkov, utež prazne / zasedene, zmogljivost potnikov),
- koliko bo prikolic za vozila vključeno v vozni park,
- kaj konkretno počne Sumitomo v okviru te pogodbe in kam,
- kdaj in kje se testirajo avtomobili,
- koliko avtomobilov je bilo do zdaj izdelanih,
- ko se pričakuje zaključek dovoljenja,
- kdaj se začne predviden je redni servis,
- ko bo dostavljen končni avto.