Prva od 17 električnih enot Kiss za ameriškega operaterja Caltrain je pripravljena. Prevoznik želi uporabljati zložene sklope za oskrbo elektrificirane železniške proge San Francisco - San Hose.
Prvo pripravljeno vozilo so pokazali 9. maja. Izdelana je bila v tovarni Stadler v mestu Salt Lakka v Utahu. Testiranje vlakovne proge bo potekalo na testni progi v Pueblo-u, pred tem pa na lastni progi Stadler.
Naročilo v Stadlerju je bilo dano konec leta 2016. Sprva je šlo za 16 vozil, a dve leti po podpisu pogodbe je bilo odločeno naročiti še tri in vse podaljšati za enega člana. Tako bodo poljubi sedemčlanski.
Napoved Caltraina pravi, da bo leta 2040 ljudi na dan (trenutno približno 70.000) uporabljalo novo elektrificirano progo med San Franciscom in San Hoseom, od tod tudi naročilo za železniški vozni park velike zmogljivosti. Po progi bodo vlaki vozili s hitrostjo 110 milj na uro (177 km / h). Nakup Kiss je sofinanciral Kalifornijski državni prometni urad.
Naročilo v Stadlerju je bilo dano konec leta 2016. Sprva je šlo za 16 vozil, a dve leti po podpisu pogodbe je bilo odločeno naročiti še tri in vse podaljšati za enega člana. Tako bodo poljubi sedemčlanski.
Napoved Caltraina pravi, da bo leta 2040 ljudi na dan (trenutno približno 70.000) uporabljalo novo elektrificirano progo med San Franciscom in San Hoseom, od tod tudi naročilo za železniški vozni park velike zmogljivosti. Po progi bodo vlaki vozili s hitrostjo 110 milj na uro (177 km / h). Nakup Kiss je sofinanciral Kalifornijski državni prometni urad.