Obsežna rekonstrukcija viadukta Negrelli je končana po treh letih, kar bo pripeljalo do vrnitve vlakov na ta drugi najstarejši most v Pragi v ponedeljek. Vlaki na linijah S4 (iz Kralupa) in S5 / R45 iz Kladnega se bodo vrnili na prvotno pot.
Vlaki se ne bodo več ustavili na postajah Praha-Holešovice ali v Pragi-Bubny na Vltavská. "Potniki iz Kralupja lahko tako potujejo z potniškim vlakom zahvaljujoč krajši poti do središča Prage do železniške postaje Masaryk do sedem minut prej, predvsem pa se te povezave izognejo močno zasedenemu tirnemu križišču na območju Balabenka. Prevoz bi moral biti lažji in zanesljivejši, "je dejal Jakub Goliáš, direktor prodaje Regijskega trgovskega centra Čeških železnic za Prago in centralno češko regijo.
Vlaki se ne bodo več ustavili na postajah Praha-Holešovice ali v Pragi-Bubny na Vltavská. "Potniki iz Kralupja lahko tako potujejo z potniškim vlakom zahvaljujoč krajši poti do središča Prage do železniške postaje Masaryk do sedem minut prej, predvsem pa se te povezave izognejo močno zasedenemu tirnemu križišču na območju Balabenka. Prevoz bi moral biti lažji in zanesljivejši, "je dejal Jakub Goliáš, direktor prodaje Regijskega trgovskega centra Čeških železnic za Prago in centralno češko regijo.
Vlaki proge S4 bodo znova vozili od Podbabe do prvotnega postajališča Praga-Holešovice in se izognili novi železniški postaji Holešovice. Ekspresni vlaki iz Děčína in Uste nad Labem (linija R20), ki vozijo do glavne železniške postaje, bodo še naprej tja.
Na linijah S5 in R45 do Kladnega je postajališče Praga-Bubny Vltavská preklicano. Vlaki se bodo spet ustavili nekaj sto metrov naprej na prvotni železniški postaji Praga-Bubny, nadaljevali pa bodo neposredno do središča prek železniške postaje Negrelli do Masaryka.
Viadukt peščenjakov in granitnih blokov je med letoma 1846 in 1850 postavil graditelj Alois Negrelli. Iz Holešovice preko otoka Štvanice in Karlín je prvotno pripeljal vlake v središče Prage iz smeri Dresdna. Popolno obnovo je železniška uprava začela junija 2017. Gradnjo vidi tudi kot prvo fazo izgradnje železniške povezave do letališča.
Cena obnove se je z prvotne milijarde dvignila na približno 1,4 milijarde kron. Razlog je bil slabše stanje mostu od predvidenega.