sreda, 13. maj 2020

[PL- PESA/RegioJet] Vlečna oprema za EMU ELFmu

Ingeteam je danes sporočil, da je dobil novo naročilo za načrtovanje in dobavo vlečne opreme za sedem dvonapetostnih EMU proizvajalcev PESA, Bydgoszcz. Šaržo sedmih je RegioJet marca 2019 naročil za regionalne storitve v kraju Ústecký na severozahodu Češke. Vlaki z dvema avtomobiloma so nove, tretje generacije EMU-jev Elf, ki jih je PESA označila kot Elf.eu (ni naslov spletnega mesta!), Saj so namenjeni izvoznemu izdelku in so evolucija iz EMU-jev Koleje ąląskie Elf 2 , naročeno oktobra 2016.

V primerjavi s slednjim bodo češki EMU-ji Elf.eu imeli dve bistveni oblikovni razliki. Ne bodo nameščeni na Jakobovih podstavnih vozičkih, zato bodo imeli razporeditev osi Bo'2 '+ 2'Bo'. Na voljo bodo tudi vlečna oprema z dvojno napetostjo (3 kV DC in 25 kV AC). Slednji je pripravljen za prihodnjo pretvorbo 3 kV enosmernih vodov v omrežju Správa železnic (ex-SŽDC) na 25 kV 50 Hz. PESA razvija tudi različico Elf.eu s 15 kV AC za druge izvozne možnosti - na primer v Nemčijo in Avstrijo. To bo prva priložnost, ko je PESA dejansko izdelala poljubno napetost EMU.
Strankam bodo ponujene formacije med dvema in petimi avtomobili. RJ-ov dirkalnik 160 km / h Elf.eu EMU-ji bodo, tako kot prejšnje generacije Elf-a, imeli jeklene karoserije, dolge bodo 52.400 mm čez sklopke (zgibni dvolitrski Elf 2 je dolg 42.650 mm), 2.850 mm širok in 4.300 mm visoko nad železniškim vrhom. Predvideno je, da bodo vlaki ocenjeni na 1.600 kW.
Dobava Ingeteam bo vključevala 14 strešnih vlečnih pretvornikov, ki temeljijo na rešitvi INGETRAC s srednjo močjo, in dodatno opremo. Izbrana rešitev temelji na tehnologiji na treh nivojih na liniji (AFE) in na strani motorja. Ta ureditev je bila izbrana tako, da izpolnjuje zahtevne zahteve tega projekta in da optimizira modularno zasnovo pretvornika, kar poveča energetsko učinkovitost in obenem zmanjša potreben prostor. Za poenostavitev vzdrževanja so bila vključena tudi nova diagnostična orodja.
Ingeteam pričakuje, da bo prvi komplet vlečne opreme dobavil v prvem četrtletju leta 2021. Proizvodnja bo potekala v tovarni pretvornikov podjetja v tovarni Ortuella (Bizkaia), ki je bila odprta leta 2019. Vlaki naj bi bili dobavljeni iz Bydgoszccha v drugi polovici leta 2021, da jih bomo lahko začeli uporabljati decembra istega leta. Do takrat bo RJ v prvih dveh letih pogodbe uporabljal svojo serijo DM-jev razreda 845 (nekdanji DB Regio Class 628s).
Pogodba PSO z RegioJetom bo potekala od decembra 2019 do decembra 2029. Kot kaže ilustracija, je bil dizajn končnih avtomobilov Elf.eu bistveno spremenjen v primerjavi s prvotnimi modeli Elf 2. Vlaki bodo obloženi v zeleni barvi, ki bodo odsevali barve prometnega sistema regije Ústí. Naročilo za teh sedem vlakov v vrednosti nad 0,5 milijarde CZK (približno 19,5 milijona EUR) je bilo PESA oddano 7. marca 2019.
Bližal se je datum osme obletnice, ko je podjetje PESA oddalo naročilo za družbo ČD za serijo 31 razredov 844 LINK DMU (17. marec 2011). To je bilo prvo izvozno naročilo PESA za povezavo, kot bo RegioJet naročilo za Elf.eu - oba izvozna debata sta na Češkem. Zanimivo bo videti, ali zasnovo EMU EU.eu sledi stopinjam povezav.