LATVIJA: V imenu Ministrstva za promet je predlagatelj projekta Rail Baltica RB Rail dodelil dve pogodbi za storitve načrtovanja in nadzora zasnove za preostala dva odseka koridorja v Latviji.
To pomeni, da zdaj potekajo oblikovalske dejavnosti za celoten latvijski odsek tirne širine 1 435 mm ter za centralno in ribiško postajo Rigi.
Konzorcij Ineco in Ardanuy je bil dodeljen tridesetmesečni pogodbi v vrednosti 13,5 milijona EUR, ki zajema preiskave lokacije, vrednostni inženiring, razvoj zasnove in podrobno tehnično zasnovo za 94 km od Vangažija do estonske meje. Ta odsek vključuje 13 mostov, 36 cestnih viaduktov, tri železniške viadukte, 119 jaškov in tri prehode živali.
24-mesečna pogodba za 6,9 milijona evrov, ki pokriva odsek 45 km od Mise do litijske meje, je bila dodeljena podjetju Idom. V tem delu so štirje mostovi, 16 cestnih viaduktov, štirje železniški viadukti, 54 jarek in en prehod za živali.
Naročila so bila oddana na podlagi ekonomsko najugodnejšega predloga, cena pa spada v načrtovani proračun. EU krije 85% stroškov, latvijska vlada pa preostanek.
"Vesel sem, da se v tem težkem obdobju nadaljuje izvajanje projekta Rail Baltica," je 6. aprila dejal minister za promet Tālis Linkaits. "Pomembno je povečati hitrost načrtovanja, da se lahko v Latviji začnejo gradbena dela takoj kot je mogoče. Aktivna gradbena faza Rail Baltica, ki se bo začela na jeseniški postaji v Rigi, bo eden od dejavnikov, ki bodo prispevali k gospodarskemu razvoju Latvije in pomagala si opomoči od učinkov Covid-19. "
Podjetja je pozval, naj aktivno spremljajo projekt in sodelujejo v prihodnjih naročilih, "saj projekt napreduje ne glede na razmere Covid-19".