MEDNARODNO: DHL si prizadeva za nadaljnje zmanjšanje tranzitnih časov med Kitajsko in Evropo po uspehu storitve med Xi'anom na Kitajskem in Hamburgom ter Neussom v Nemčiji, ki se je začela novembra.
„S svojimi partnerji v tem projektu, China Railway, UTLC ERA in Belintertrans, je možno, da lahko v prihodnosti v 10 dneh zmanjšamo dolžino potovanja med Kitajsko in Zahodno Evropo,“ Zafer Engin, vodja o storitvah z dodano vrednostjo na DHL Global Forwarding China, so povedali pri Railway Gazette International . „Naš namen je tudi razširiti tovorne pošiljke, tako da vključujejo izdelke visoke vrednosti in blago za e-trgovino.“
Hitra storitev Xi'an - Nemčija je bila dobro sprejeta, DHL pa si prizadeva za povečanje frekvence iz vsakih dveh tednov na teden.
Uporablja 9 400 kilometrsko pot skozi Kazahstan, Rusijo, Belorusijo, Litvo in ruski kaliningradski eksliv, pri čemer pošiljke vstopajo v EU v bližini Braniewa na Poljskem, da se izognejo zamudam na drugih mejnih prehodih.
„Skupaj s povpraševanjem, ki smo ga videli od uvedbe te storitve, smo jo začeli še razvijati s povečanjem zmogljivosti in dodajanjem novih vozlišč, vključno z Budimpešto in Milano konec leta 2019,“ je dejal Engin. Druge poti in storitve so "trenutno v fazi razvoja", je dodal.
Del privlačnosti storitve je njen prehodni čas od 10 do 12 dni, kar je manj od običajnih 15 in več dni.
"Hitrost dosežemo z alternativno potjo in s podporo naših partnerjev v tem projektu," je dejal Engin. „Uporabljamo tudi svoj lastni sistem sledenja GPS za spremljanje napredka delovanja in povečanje hitrosti gibanja.“