petek, 24. april 2020

[A-OBB/Koroška] Koroška država načrtuje nadaljnje izboljšave železniškega prometa

Koroška - Za Koroško je treba zbrati zvezna sredstva. Prednost imajo naložbe v pomembna področja. Izboljšanje voznega reda bo treba izvesti že leta 2021.



Državni svetnik za mobilnost Sebastian Schuschnig je na današnji seji vlade objavil, da je naslednji korak pri širitvi ponudbe javnega prevoza. "V naslednjih nekaj tednih bomo postopno povečevali javni prevoz po državi. Prepričani smo, da se bo število potnikov kmalu vrnilo v normalno stanje. Zdaj je čas, da določimo smer za čas po krizi, "poudarja Schuschnig. Poleg izboljšave ponudbe regionalnih avtobusov se načrtujejo nadaljnje izboljšave S-Bahna. To je bilo odločeno na današnji seji vlade.

Velika potreba, da ujamete javni prevoz

Država zdaj vodi "intenzivna pogajanja z zvezno vlado, da bi pridobila čim več zveznih sredstev za javni prevoz na Koroško," razlaga Schuschnig. V začetnih pogovorih Schuschnig pravi, da z Dunaja že obstajajo zelo pozitivni signali, da bi "dobili nekaj dodatnih milijonov evrov za promet na Koroškem". Državni svet še enkrat poudarja, da ima Koroška še vedno posebno veliko potrebo, da se ujame, ko gre za javni prevoz.
Cilj pogajanj je bil izboljšati ponudbo S-Bahna z zapolnitvijo vrzeli v rednem prometu, s konsolidacijo prometa med vikendi in prosti čas ter s konkretnim podaljšanjem obratovalnih ur. "Trenutno imamo že zelo dobro ponudbo železnic ob delavnikih, toda konec tedna obstajajo vrzeli. To želimo še naprej zapreti, «napoveduje Schuschnig. Potekajo tudi pogajanja o podaljšanju obratovalnih ur. "Zaradi včasih zelo zgodnjega zapiralnega časa obstajajo omejitve za številne poti zgodaj zjutraj in še posebej zvečer. To bi izboljšalo razmere za številne potnike na Koroškem, «pojasnjuje Schuschnig.

Izboljšani časovni načrt načrtovan za leto 2021

Načrti in pogajanja z zvezno vlado naj bi bili končani do poletja, tako da se bodo izboljšave lahko izvedle po časovnem načrtu za leto 2021. Schuschnig poudarja, da so zgodnje naložbe še posebej pomembne za spodbujanje gospodarstva in zagotavljanje delovnih mest. "Samo na Koroškem je več kot 3.500 delovnih mest neposredno ali posredno odvisno od železniškega prometa," poudarja Schuschnig. "Naložbe v javni prevoz so tudi naložbe v privlačno lokacijo in v varstvo podnebja," zaključuje Državni svet.