Česke Drahy je kupil dve trinajstletni lokomotivi Siemens ES64U4 "Taurus", ki so jih Avstrijci prej uporabljali. Večsistemske, hitre lokomotive bi lahko vstopile na Poljsko, a za zdaj bodo potovale po Češki in nato v Avstrijo.
Povpraševanje po večsistemskih elektrarnah v Evropi narašča. Češke železnice so leta 2019 začele iskati tovrstna vozila na sekundarnem trgu in opozorile na električne lokomotive, ki jih uporablja podjetje Rail Transport Service Gmbh za upravljanje tovornih vlakov. V svojem voznem parku je imel tri večsistemske lokomotive ES64U4 (enakovredno "Hussars", ki jih uporablja PKP Intercity), od katerih sta bila dva prodana na prodaj. Ceske Drahy jih je kupil na prtljažniku.
Prvi je vlake začel voziti 1. aprila, drugi pa je začel v promet 8. aprila. Lokomotive lahko vozijo vlake s hitrostjo do 230 km / h. Za zdaj teoretično, saj se na Češkem pripravljajo odseki za 200 km / h , medtem ko redni promet poteka s hitrostjo 160 km / h.
- Vlaki EC Moravia, EC Porta Moravica in ES Bathory na odseku na Češkem vozijo vlak zaradi izbruha koronavirusa in posledičnega zaprtja lokomotivskih meja - je sporočila Vanda Rajnochová iz tiskovnega urada Čeških železnic. Ali bodo lokomotive po izrednem stanju na Češkem prestopile mejo? Da, vendar le med Češko in Avstrijo.
- Električne lokomotive serije 1216 številk 902 in 903 bodo uporabljene za vožnjo vlakov EC 100/101 Moravska (relacija Dunaj - Katovice), EC 102/103 (relacija Dunaj - Varšava) in ES 106/107 Sobieski (relacija Dunaj - Varšava) / Gdynia), vendar le na odseku od Bohumina do Dunaja - doda Vanda Rajnochová.
To pomeni, da bodo morali navedeni mednarodni vlaki še vedno v Bohuminu zamenjati lokomotivo iz poljske v češko. Čeprav bi tehnično nove češke pridobitve lahko obratovale na celotni poti.