Danske Statsbaner bo prejel 16 petnajstvoznih vlakov Talgo NMU, naročenih februarja 2020 in aprila 2023, vsak za osem grablje. Kljub oznaki Talgo 230 imajo te garniture največjo dovoljeno hitrost 200 km/h. Vlekli jih bodo vlaki DSB Vectron, načrtovani pa so za veje København - Hamburg in Aarhus - Hamburg, v prihodnosti pa morda tudi za druge mednarodne in domače proge. Prvih osem garnitur EC 04xy naj bi bilo dobavljenih leta 2024, drugih osem pa v letih 2026–2027, vključno s 16 pogonskimi priklopniki.
Medtem ko je DSB v začetku lanskega leta naše dvome o začetku obratovanja leta 2024 označil za špekulacije – glej tukaj , lani poleti, ko so bili datumi premaknjeni, pa je DSB načrtoval začetek obratovanja s prvimi tremi enotami 1. maja 2025, z ostalimi tremi 2. junija in z zadnjima dvema iz prve serije 16. junija 2025, so tudi ti datumi zdaj zastareli. Trenutni načrt je, da jih od letos namestimo na progo København - Hamburg, od leta 2027 pa na progo Aarhus - Hamburg. Naslednjih nekaj mesecev bo pokazalo, v kolikšni meri bo izpolnjena vsaj prva točka.