Članek je bil pregledan 23. julija ob 13:10. V prvotni opombi je bilo govora o dodelitvi, ko je SNCB le ponovno potrdil CAF kot prednostnega ponudnika.
Španski proizvajalec CAF je bil ponovno potrjen kot prednostni ponudnik za največjo železniško pogodbo v novejši zgodovini Belgije: proizvodnjo in dobavo do 600 vlakov AM30 za državnega operaterja SNCB za znesek, ki bi lahko dosegel 3.400 milijonov evrov, čeprav proizvajalec opozarja, da končna številka ni zaprta.
Ta okvirni sporazum predvideva obsežno obnovo belgijske flote v obdobju 12 let. Načrtuje proizvodnjo do 600 vlakov s 170.000 sedeži, z začetno zavezo v višini 1.695 milijonov evrov za enote, ki bodo dodale 54.000 sedežev. To je največja pogodba v zgodovini CAF, ki ji sledi pogodba za 102 tramvajev Urbos za zeleno linijo Boston za 810 milijonov dolarjev (769 milijonov evrov).
Volitve niso bile brez polemik. Francoska multinacionalka Alstom, glavni tekmec CAF, bi lahko izpodbijala postopek na sodišču. V svoji križarski vojni, potem ko je postalo znano, da je CAF prednostni ponudnik, je francosko podjetje trdilo, da je bila njegova ponudba 100 milijonov evrov cenejša in obsodila pomanjkanje vrednotenja lokalnega zaposlovanja.
Alstom je uporabil več obratov v Belgiji, ki zaposlujejo 1.900 ljudi, kot pritisk in uspel paralizirati postopek s sodnimi pritožbami, političnim in sindikalnim pritiskom ter izčrpnim pregledom meril preglednosti in zakonitosti.
Pred dodelitvijo se bosta SNCB in CAF pogajala izključno o pogojih pogodbe. SNCB zagovarja svojo izbiro s poudarkom, da je predlog CAF dobil višjo tehnično oceno in da specifikacije ne dovoljujejo, da bi bila lokalna proizvodnja prednostno obravnavana v okviru evropske zakonodaje.