PESA zaključuje proizvodnjo prvega regionalnega vlaka za romunske železnice, ki bo kmalu začel homologacijsko vožnjo. Proizvajalec bo izdelal skupno 62 takih vozil. V Bydgoszczu poteka tudi proizvodnja vlaka Inter-Regio za romunskega prevoznika, ki mu bo PESA dostavila vsaj 20 enot na dolge razdalje.
V tovarni PES-y v Bidgošću poteka gradnja prvega regionalnega električnega motorja za romunske železnice. Do konca tega meseca bo vozilo dokončano in odposlano v Romunijo, kjer se bodo začeli testi in homologacijske vožnje.
Tik pred majskimi prazniki so njegovo gradnjo obiskali predstavniki naročnika - ARF (Agencija za reformo železniškega prometa), ki so se seznanili s končno zasnovo in videzom sedežev, gradnjo podstavnih vozičkov in notranjostjo novih električnih motornih enot.
62 vlakov s 15-letnim vzdrževanjem
Spomnimo se, da je PESA januarja 2024 dobila naročilo za 62 regionalnih vlakov in premagala Alstom, ki se je poskušalpritožiti na to odločitev, vendar brez uspeha.
Vozila Regio za romunske železnice so 3-enotne električne motorne enote, zgrajene na ločenih podstavnih vozičkih, ki razvijajo hitrost do 160 km/h, z 224 sedeži, prilagojene potrebam invalidov, napajane iz AC 25kV voznega voda in opremljene z romunskim varnostnim sistemom PZB 90 in najnovejšim ETCS.
Poleg
dostave regionalnih vlakov PESA izvaja tudi naročilo za vsaj 20 vlakov Inter-regio za romunske železnice, z možnostjo podaljšanja naročila za dodatnih 9 enot. Tudi tu že poteka proizvodnja prvega vozila.
"Trenutno poteka proizvodnja prvega vlaka razreda Inter-Regio. Julija naj bi bila enota dostavljena v Romunijo za testne in homologacijske vožnje," pravi Hanna Wiśniewska-Sirbu, predstavnica PES v Romuniji.
V skladu s to pogodbo bo proizvajalec dobavil 20 vlakov s 15-letnim vzdrževanjem, kot možnost pa lahko dobavi že omenjenih 9 enot in pridobi še 15 let vzdrževanja, kar bi pomenilo skupno 30 let vzdrževanja enot, usmerjenih v medregionalni promet.
Vozila Inter-Regio so 3-enotne električne motorne enote, zgrajene na ločenih podstavnih vozičkih, ki razvijajo hitrost do 160 km/h, s 192 sedeži v 1. in 2. razredu, ki omogočajo delovanje 550 mm ploščadi brez ovir, ki jih poganja AC 25 kV vozni vod in so opremljene z romunskim varnostnim sistemom PZB 90.