SNCF Voyageurs je CAF ponovno zaupal dobavo 22 EMU Intercités, označenih kot Oxygène, ki bodo služili liniji Bordeaux - Marseille. Ti se pridružujejo 28 vlakom, ki so bili prej sklenjeni leta 2019 za progi Pariz - Limoges - Toulouse in Pariz - Clermont-Ferrand. Prvotna pogodba za vlake Oxygène je vključevala možnost za do 75 dodatnih enot. Ta drugi sporazum je vreden več kot 400 milijonov EUR, nakup podjetja Intercités financira država, ki nadzira omrežje TET (Trains d'Équilibre du Territoire). Slednji obsega vlake na srednje in dolge razdalje, ki vozijo v večja francoska mesta in niso povezani z železnico za visoke hitrosti.
Z imenom Oxygène želi SNCF izraziti dejstvo, da bodo njegovi novi vlaki na dolge razdalje z 10 vagoni, ki jih trenutno izdeluje CAF, prispevali k varstvu okolja. Vsaka enota ima skupno kapaciteto 420 sedežev, od tega 317 v drugem in 103 v prvem razredu.
22 novih Oxygènov bodo v celoti izdelali v obratih CAF v Alzaciji, kjer je večina od 28 vlakov prvotnega naročila že v proizvodnji. Ta sporazum za dodatne vlake predstavlja znatno povečanje delovne obremenitve del Reichshoffen do leta 2029. Z zgodovino, ki zajema 250 let industrijskih in železniških operacij, tovarna Reichshoffen s 740 zaposlenimi predstavlja pomemben obrat v skupini CAF. To gre pripisati oddelku za inženiring in projektiranje, ki ga sestavlja več kot 130 inženirjev in tehnikov, ki je sposoben načrtovati celotne vlake, poleg prilagodljive industrijske zmogljivosti tovarne in zmogljivosti za testiranje vozil.
CAF trenutno izvaja vrsto testov v testnem krogu Velim na Češkem. 23. julija 2023 prva Oxygène EMU je prispela na Češko. Ti testi so namenjeni potrditvi zasnove in zmogljivosti vlaka Oxygène, z dokazi o pravilnem obratovanju tirnih vozil, ki se zbirajo in evidentirajo za preverjanje skladnosti z ustreznimi nacionalnimi in evropskimi železniškimi zahtevami. Hkrati dela Beasain in Reichshoffen nadaljujejo z gradnjo serije.
Francosko omrežje naj bi jeseni 2025 opravilo vrsto homologacijskih preskusov, ki naj bi trajali različne mesece. Končno bodo od leta 2026 naprej Oxygène EMU podvržene testiranju v realnih pogojih na progah Pariz - Clermont-Ferrand in Pariz - Limoges - Toulouse. Ko bodo načrtovane faze uspešno zaključene, bodo organi za varnost v železniškem prometu izdali ustrezno dovoljenje, ki je nepogrešljivo za začetek komercialnega obratovanja. Prve enote začetne serije 28 Oxygènov, naročenih oktobra 2019, naj bi začele potniški promet v začetku leta 2023.