torek, 5. september 2023

[ESP-RENFE/Stadler[ Prvi komercialni testni vlak na Pajares Variante

 Nima smisla voziti testnega tovornega vlaka, razen če prevaža komercialni tovor. Tako je bilo, ko se je 1. septembra 2023 na novi progi za visoke hitrosti med Pola de Lena in La Robla začela zadnja faza verifikacijskega testiranja. 


Vlak Renfe Mercancías je odpeljal iz mesta Avilés ob 15.55 s tovorom 810 ton jeklenih izdelkov, vključno z navitji. 
Za prevoz 49,7 km dolge 49,7 km variante je potreboval le 42 minut, povprečna hitrost pa je bila slabih 60 km/h. To je bilo 1 h 18 manj, kot običajno traja ta prevoz, pri vzponu po obstoječi tirni progi 1668 mm čez prelaz Pajares, kjer je zaradi stanja infrastrukture več omejitev hitrosti na 30 km/h (omejitev proge je tukaj je 80 km/h za potniški promet). V fazi testiranja na novi progi bo tovorni promet omejen na 100 km/h, potniški vlaki (prazni) pa bodo vozili največ 200 km/h. 

Variante de Pajares - testiranje zanesljivosti se začne

Trenutno se zdi, da je vse v načrtu za javno otvoritev proge za visoke hitrosti od La Robla do Pola de Laviana, pod Cordillera Cantábrica, nekega datuma novembra letos.

Konec avgusta je Adif Alta Velocidad objavil, da se bo začela naslednja faza priprave nove železnice za komercialne storitve. To bo vključevalo uporabo vlakov razreda 130, 730 in 121, treh tipov, ki bodo uporabljeni na progi, na nizu testnih voženj, ki bodo potekale med polnočjo in 5.00. Skupno je treba opraviti približno 3000 km preskusne vožnje, pri čemer vsaka od vrst vlakov opravi štiri celotne vožnje dnevno med Leónom in Pola de Lena ali Ujo, skupaj z različnimi drugimi krajšimi vožnjami na odseku med La Toblo in Campomanes (kjer nameščeni so menjalniki širine) ali Pola de Lena. Dosegala bo hitrosti do 200 km/h, čeprav je infrastruktura zasnovana za 275 km/h. 

Doslej so bili opravljeni dinamični testi, ki vključujejo diagnostiko, zračnost in karakteristike vozne mreže infrastrukture, skupaj s testiranjem ERTMS in preskusom statične obremenitve viaduktov in podmostov. Naslednja faza, v septembru in po predložitvi poročila o verifikacijskih testih Agenciji Estatal de Seguridad Ferroviaria, bo serija simulacij, ki vključujejo evakuacijo potniških in tovornih vlakov v primeru incidentov. Učenje voznikove poti bo zadnji korak.