Vlak je podrl hitrostni rekord, dosežen na tirih 1668 mm.
Talgo je dosegel nov mejnik v procesu homologacije serije 106, ki pripada družini Avril španskega proizvajalca. Prvič je eden od vlakov s spremenljivo tirno širino v seriji dosegel 360 km/h na iberskih tirnih tirih, kar je nov hitrostni rekord za to tirno širino.
To hitrost, potrebno za homologacijo vlaka pri komercialni hitrosti 330 km/h, je aprila 2021 prvič dosegla različica s fiksno širino . Čakati je bilo treba več kot eno leto, da je bila HSL (High Speed Line) Orense-Santiago dosežena; edini od 1.668 mm trenutno dokončan.
Čeprav imajo hitri vlaki s spremenljivim tirom (serije 120, 121, 130 in 730) največjo komercialno hitrost 250 km/h, so omejeni na 220 km/h, če je tirni tir iberski; ne glede na elektrifikacijo.
Talgo Avril in serija 107 bodo lahko vozili s hitrostjo 330 km/h po tirnicah z ibersko širino
Zahvaljujoč razvoju premičnega voznega sistema bo, ko bodo začeli obratovati vlaki s spremenljivo tirno širino serije 106, med Madridom in Santiagom de Compostela mogoče krožiti z največjo hitrostjo 300 km/h brez menjave vlaka. Namesto sedanjih 250 km/h med Madridom in Orensejem ter 220 km/h med Orensejem in Santiagom, pri katerih kroži Alvia.
Prav tako bodo ti vlaki skrajšali čas potovanja do drugih destinacij, kjer je treba na nekem odseku potovati po iberskem tiru. To je primer Asturije, kjer jim bo uporaba vlakov Avrils ali prihodnjih vlakov serije 107 omogočila potovanje med Madridom in Leónom s hitrostjo 300 km/h.
Talgo nadaljuje s postopkom odobritve za serijo 106; proces, ki je povzročil trenja med proizvajalcem in operaterjem. Renfe pripisuje Talgu veliko zamudo pri dostavi vlakov. Prihaja zahtevati odškodnino v višini 116 milijonov evrov za povzročeno škodo. Proizvajalec pa Renfe in Adif krivi za počasnost postopka odobritve.
Talgo medtem ocenjuje, da vlaki ne bodo dostavljeni prej kot v prvem četrtletju 2023.