Švedske železnice so po 28 letih uvedle nočno mednarodno železniško povezavo z Dansko in Nemčijo. Vendar je SJ dobil napačen start in vlak je sestavljen le iz dveh vagonov.
Švedske železnice so se na podlagi vladnega dogovora zavezale, da bodo vodile mednarodni vlak. Pred dvema letoma je vlada naročila načrt za razvoj mreže mednarodnih povezav. Dokument kot prednostno navaja povezavo Stockholm-Hamburg. Druga relacija je Malmo - Bruselj.
Vlak vozi od 1. septembra. Nato je ob odhodu ob 21.55 iz Hamburga na krov vzel prve goste, vključno z politiki in novinarji. Vlak je vozila večsistemska lokomotiva Vectron iz voznega parka Railpool. Na njem ni bilo preveč potnikov, saj ... je bil vlak sestavljen le iz električne lokomotive in dveh kušet vagonov, ki sta bila kupljena pri DB in ustrezno obnovljena. Kmalu bo na vlaku več avtomobilov, a za to potrebujete dovoljenje danske železniške uprave. Odločitev o vključitvi spalnih in sedežnih vagonov na danski strani še ni bila sprejeta (vlak pelje čez Dansko, a se ustavi le v Odenseju, kar je očitno škodovalo premieri vlaka.
Vlak v Stockholm vozi ob 9.55, povratni vozni red pa je manj prijazen. Vlak iz glavnega mesta Švedske odpelje zgodaj ob 16.15 in prispe v Hamburg ob 5.31. To sicer ni najboljši čas za prebujanje, a Švedi pojasnjujejo, da lahko potniki v tem času nadaljujejo pot globoko v Nemčijo z vlaki DB. Vstopnice za en sedež v šestposteljni kabini lahko kupite od 738 CZK (325 PLN). Trenutno so sedeži v dveh avtomobilih razprodani za ducat dni naprej.
Tukaj velja omeniti, da zasebni operater Snälltåget vozi v Berlin na lasten račun, brez državne finančne pomoči, in čez noč povezuje Malmo z Berlinom. Kljub visokim cenam vozovnic so potovanja s tem vlakom zelo priljubljena.