9. septembra 2022 so Christophe Fanichet (predsednik in izvršni direktor SNCF Voyageurs), Alain Krakovitch (direktor TGV-Intercités), Xavier Ouin (industrijski direktor SNCF Voyageurs) in Jean-Baptiste Eyméoud (predsednik Alstom France) predstavili proizvodno linijo. vlakov TGV M v Alstomovi tovarni v La Rochelleu, potem ko so združili pogonske in osebne vagone.
TGV M naj bi v nacionalnem omrežju vozil od leta 2024. Oddano je bilo naročilo za 115 enot (100 domačih in 15 mednarodnih), vlak pa se bo uporabljal za storitve INOUI in OUIGO TGV. Naslednji večji korak bo faza dinamičnega testiranja pri 200 km/h v centru VUZ Velim do konca leta 2022. S tem se odpira prvo poglavje v dolgem obdobju testiranja tega hitrega vlaka.
Udobje sedežev bo preizkusil reprezentativen vzorec ljudi, da bi zbrali njihove občutke in jih po potrebi prilagodili. Avto, namenjen osebam na invalidskih vozičkih, ima več novosti. Nadaljuje se delo z društvi za dokončne tehnične prilagoditve in izbiro signalizacije. V ta proces so vključeni tudi spremljevalci in vzdrževalne ekipe, da prepoznajo spremembe v načinu dela. Barski avto je popolnoma preoblikovan. Zato Alstom začenja s konkretnimi deli na prilagoditvi gostinske ponudbe temu novemu prostoru.
TGV M Na kratko
Nove značilnosti TGV M, kot tudi njegove tehnične specifikacije, se razlikujejo od tistih v trenutni trenutni floti, zaradi česar je SNCF Voyageurs uvedel operativni program, ki vključuje vse akterje skupine.
Vse delovne procese TGV je treba spremeniti, ne glede na to, ali so povezani z vožnjo, nadzorom prometa, pripravo vlakov na postajah ali parkiranjem, skladišči in čiščenjem. To je na primer povezano z dejstvom, da bo imel TGV M 9 osebnih avtomobilov namesto 8, kot jih ima sedanji TGV. Ali pa na dejstvo, da je večina vmesnikov v vozniški kabini digitalizirana.
TGV M je prvi TGV, ki je bil že od samega začetka zasnovan v tesnem sodelovanju z združenji oseb z omejeno mobilnostjo (zlasti uporabniki invalidskih vozičkov in slabovidni). To bo prvi TGV, ki bo omogočal popolnoma neodvisen dostop do vlaka. Vrtljiva dvižna ploščad bo uporabnikom invalidskih vozičkov omogočila neodvisen dostop do vlaka vse do sobe, ki je rezervirana za njih, zvočni sistem za lociranje vrat pa bo vodil slabovidne osebe, ko se bodo vkrcale.
Prvič so pri načrtovanju vozniške kabine sodelovali vozniki. Z uporabo očal za navidezno resničnost je sto voznikov dobilo virtualni ogled kabine, na izbiro med 3 oblikami prostora. Veliko pozornosti so namenili udobju, prostornosti in ergonomiji vozniške kabine. Uvedena je bila posredna osvetlitev in krmilni elementi so bili nameščeni tako, da olajšajo delovne kretnje.
Vzdrževanje
V tehnične centre za vzdrževanje TGV so bile izvedene velike naložbe, da bi bili njihovi objekti združljivi s TGV M in da bi namestili avtomatizirane vzdrževalne mize, ki lahko v nekaj sekundah preverijo več sto delov vlaka.
V teh Technicenters novi koncepti prediktivnega vzdrževanja, ki temeljijo na uporabi na tisoče podatkov iz TGV M, obljubljajo, da bodo vzdrževanje TGV pripeljali v novo dobo. Tehnični podatki bodo zagotavljali jasne, zanesljive informacije z visoko dodano vrednostjo, ki bodo omogočale predvidevanje okvar vrat, klimatskih naprav in nasploh vseh sistemov, ki prispevajo k obratovanju vlaka in udobju potnikov.
Po vsej Franciji se izvaja podrobna analiza združljivosti TGV M z omrežjem in postajami. Sestoji iz zagotavljanja, da je novi vlak pravilno registriran na vseh točkah v omrežju in na vseh postajah. Ta analiza se uporablja za identifikacijo prilagoditvenega dela, ki ga je treba izvesti, postopkov, ki jih je treba spremeniti, in sprememb, ki jih je treba izvesti v smislu upravljanja pretoka potnikov.
Na primer, raziskave, ki so bile že izvedene na skoraj 70 postajah, kažejo, da je treba premakniti znake za zaustavitev, da bi strojevodje lažje videli signale, ko so vlaki na peronu. To je povezano z nosom TGV, ki je bil podaljšan, da postane bolj aerodinamičen.
Proizvodnja
Za uspeh tega velikega inovacijskega projekta je Alstom ponovno premislil svoj proizvodni proces v standardizaciji in pristopu vitke proizvodnje. Investicije v višini skoraj 50 milijonov EUR so bile izvedene v nove proizvodne linije, ki zagotavljajo varnost operaterjev in ergonomijo delovnih postaj ter industrijsko učinkovitost in poenostavitev sestavov, da bi bila rešitev konkurenčna.
Deset od šestnajstih lokacij Alstoma v Franciji sodeluje pri načrtovanju novega vlaka:
- Belfort za pogonske vagone,
- La Rochelle za vagone (študije, industrializacija, nabava, proizvodnja in testiranje potniških vagonov), logistična in servisna podpora , in projektno vodenje,
- Villeurbanne za računalniški sistem nadzora in vodenja, informacije za potnike in opremo na vozilu,
- Ornans za vlečne motorje,
- Le Creusot za podstavne vozičke,
- Tarbes za vlečno opremo,
- Toulouse za električna vezja,
- Petit Quevilly za transformatorje,
- Saint-Ouen za oblikovanje in signalizacijo,
- Valenciennes za študijo elementov notranje opreme.
Ta projekt bo skupaj ustvaril 4000 delovnih mest v francoski železniški industriji.