V okviru postopka odobritve Elf.eu EMU za RegioJet se nadaljujejo nadaljnji testi s prvim nizom, tokrat ne le na VUZ, ampak tudi na železniškem omrežju Správa. Gre za standardne testne vožnje po standardu EN 14363, in sicer preverjanje varnosti vožnje, obremenitve tira in dinamičnih lastnosti, ki jih izvaja preskusni laboratorij VÚKV.
Prva faza testiranja z enoto v prostem teku 654.001 pri hitrostih do 160 ali 176 km/h je potekala od 14. do 25. avgusta. Drugi del testiranj se je začel 29. avgusta in nadaljeval v prvi polovici septembra. Odsek Podivín – Hrušovany u Brna (na progi Brno – Břeclav) je bil določen za preskusne vožnje pri največji preskusni hitrosti 176 km/h.
Kot vlečno vozilo je bila uporabljena lokomotiva 193 963, saj je znani Vectron 193 902 z za to namenjenimi VUZ vinilkami od konca julija zaradi okvare na izmenični vlečni opremi deloval le na 3 kV enosmerni napetosti. . Med čakanjem na rezervni del je bil razporejen na 1. koridor (Praha - Ostrava) in je do 28. avgusta vlekel storitve IC 513/514 Praha - Opava. 9. - 11. avgusta je bila na VUZ Velim na testiranjih in odkrivanju okvar, nato pa od 26. avgusta lokomotiva spet lahko deluje na izmenični napetosti (1. septembra pa je imela napako na LZB ATP).
Po koncu programa se bo Elf vrnil v testni krog Velim, kjer se bo preizkusil v večkratnem vleku z 654.002 in 003.