Spet je ta čas 12. decembra 2021. Začel veljati nov vozni red, ki naj bi potovanja po železnici naredila bolj privlačna. Z vidika interesne skupine "Neue Radkersburger Bahn" ponudba za uporabnike železnic ni ravno prijetna. Čas potovanja ostaja neprivlačen z več kot 40 minutami za skoraj 32 kilometrov naprej, na postajališčih Schwarza in Lichendorf včasih ni več postankov in najhitrejša povezava iz Bad Radkersburga do Dunaja Hauptbahnhof naj bi se odpeljala, ker prispe dve minuti pozneje v Spielfeld-Straß.
Na južnem Štajerskem so trenutno zelo razočarani nad novim voznim redom, ki naj bi nam ga predstavili 12. decembra. Žal pa nam ni uspelo, da bi bila potovanja po železnici privlačnejša, saj je stari vozni red veliko bolj privlačen od novega. S časom vožnje 40 minut in več za 31,6 kilometra od Spielfeld-Straßa do Bad Radkersburga je konkurenčna povezava še daleč. Še posebej, ker v Schwarzi in Lichendorfu na sedmih povezavah ni postankov. Če tukaj odvzamete ponudbe, morate pričakovati, da se bo več potnikov na Spielfeld-Straß pripeljalo z osebnimi avtomobili in se tam usedli le na vlak. Torej se zgodi točno to kar želimo z vsemi močmi preprečiti. Žal smo bili prikrajšani tudi pri nacionalnih povezavah. Doslej smo imeli dve povezavi iz Bad Radkersburga do Dunaja Hbf ob 10.02 in 18.02, kjer smo morali prestopiti le na Spielfeld-Straß in smo bili na Dunaju v štirih urah. V novem voznem redu bi morali to povezavo izgubiti, ker EuroCity zapusti Spielfeld-Straß ob 18.48, vlak iz Bad Radkersburga pa tja prispe šele ob 18.50. Zaradi teh dveh minut naj bi se pot do Dunaja večkrat podaljšala, kar je seveda dodaten razlog, da se do Spielfeld-Straßa zapeljete z osebnim avtomobilom in se tam pripeljete le na vlak. 02.02 in 18.02 dve povezavi iz Bad Radkersburga na dunajsko glavno postajo, kjer smo morali prestopiti le na Spielfeld-Straßu in smo bili na Dunaju v štirih urah. V novem voznem redu bi morali to povezavo izgubiti, ker EuroCity zapusti Spielfeld-Straß ob 18.48, vlak iz Bad Radkersburga pa tja prispe šele ob 18.50. Zaradi teh dveh minut naj bi se pot do Dunaja večkrat podaljšala, kar je seveda dodaten razlog, da se do Spielfeld-Straßa zapeljete z zasebnim avtomobilom in se tam pripeljete le na vlak. 02.02 in 18.02 dve povezavi iz Bad Radkersburga na dunajsko glavno postajo, kjer smo morali prestopiti le na Spielfeld-Straßu in smo bili na Dunaju v štirih urah. V novem voznem redu bi morali to povezavo izgubiti, ker EuroCity zapusti Spielfeld-Straß ob 18.48, vlak iz Bad Radkersburga pa tja prispe šele ob 18.50. Zaradi teh dveh minut naj bi se pot do Dunaja večkrat podaljšala, kar je seveda dodaten razlog, da se do Spielfeld-Straßa zapeljete z zasebnim avtomobilom in se tam pripeljete le na vlak. vlak iz Bad Radkersburga tja prispe šele ob 18.50. Zaradi teh dveh minut naj bi se pot do Dunaja večkrat podaljšala, kar je seveda dodaten razlog, da se do Spielfeld-Straßa zapeljete z osebnim avtomobilom in se tam pripeljete le na vlak. vlak iz Bad Radkersburga tja prispe šele ob 18.50. Zaradi teh dveh minut naj bi se pot do Dunaja večkrat podaljšala, kar je seveda dodaten razlog, da se do Spielfeld-Straßa zapeljete z zasebnim avtomobilom in se tam pripeljete le na vlak.
Ponudba je napačna
Na podlagi teh primerov lahko vidite, da lahko slabo sestavljen vozni red uniči vse prednosti dobronamerne vozovnice za klimatsko napravo in da ne želite prestopiti na vlak, ker ponudba ni prava. Nekaj takega se zgodi, ko se ne strinjaš s prizadetimi. Po našem mnenju bi morali biti pri oblikovanju voznih redov v središču zanimanja potniki in kupci železnic. Vendar imamo vtis, da to ni moglo biti tako, ko smo sestavljali naš vozni red. Zelo bi bili veseli, če bi se stanje razrahljalo, še posebej, ker imamo še čas do 12. decembra.
Po prvotni prošnji interesne skupine Neue Radkersburger Bahn ÖBB Personenverkehr Graz smo bili obveščeni, da ne nameravajo znova odvezati končanega paketa.