FRANCE: Navajanje je predvideno 30% padec naročil iz francoskega trga v naslednjih dveh letih, Alstom napovedal 7. septembra, da se vkrcajo na programa za zmanjšanje proizvodnih zmogljivosti v državi.
Obravnavanje srečanje njene evropske dela foruma v tovarni Belfort v Franche-Comté, je družba potrdila, da se namerava prenehati proizvodnjo v Belfort do leta 2018. Obrat je bil proizvodni center Alstoma za lokomotive in TGV električnih avtomobilov, vendar svojih sedanjih pogodb se približuje zaključku. Družba je poudaril, da je "kriza" v francoski železniški tovorni promet v zadnjem desetletju, in ugotovil, da je SNCF, leasing poslovanje Akiem pred kratkim dano naročilo z Vossloh za 44 dizelske ranžirnih lokomotiv.
inženiring in proizvodne funkcije Belfort so, da se prenese na obrat Reichshoffena v sosednji Alzacijo, ki je menda tudi premalo zaposlenih z manj naročil za Régiolis več enotah od pričakovanih. Alstom pravi, da bo še naprej zagotavljala lokomotiva vzdrževanje in servisiranje na Belfort, kar predstavlja okoli 80 sedanjih 480 delovnih mest. Drugih 400 zaposlenih se bo ponudila možnost za prenos na Reichshoffena ali drugih 10 francoskih mestih Alstoma.
Odziv na napoved, je skupina senatorjev in drugih politikov iz Haut-Rhin, Bas-Rhin in Belfort pisal predsedniku Hollande ugotavlja, da je vlada uspela uveljaviti možnost za Alstom za dobavo 30 dodatnih vlakovne kompozicije za delovanje Tet med mestne storitve , ki je bil obljubil Transport sekretar Alain Vidalies februarja 2016. predlaganje to je bila "privid", politiki dejal, pomanjkanje pravega, da je ogrozil "vitalnost industrijske strukture" v svoji regiji, skupaj z " na stotine delovnih mest ".