"Ti vlaki so bili oblikovani za prevoz največ 1 750 ljudi v udobju podnebne nadzorovanih, ki je bistvenega pomena za izpolnitev veliko rast števila potnikov, ki so se v zadnjem desetletju povečala 40%", je dejal GTR CEO Charles Horton. Izpostavil je tudi "svoja široka vrata, odprta notranjost in state-of-the-art v realnem času podatke o potnikih sisteme", ki bi pomagali GTR teči visokofrekvenčno storitev na Thameslink poti čez Londonu leta 2018 s, ki ponujajo 80% več sedežev .
Po Horton, bi nove potniške zmogljivosti "spremeniti potovalne izkušnje" na progi Thameslink. Kot tudi informacije železniške tek in statusa storitev London Underground linij, v avtu bo Ekran tudi lokacije stranišč in nakladanje vsak avtomobil v vlaku, na podlagi senzorjev teže v suspenziji. GTR upa, da bo to spodbudilo potnike, da izkoristijo razredu 700 širšim prehodih, hodnikih in 2 + 2 konfiguracijo sedežev za premik vzdolž vlaka, kjer je več prostora.