NEMČIJA: britansko podjetje Go-Ahead in Abellio hčerinsko podjetje nizozemske nacionalne železnice NS so bili izbrani za tri pogodbe za delovanje Netz 1 potniških storitev iz Stuttgarta, minister Baden-Württemberg za promet in infrastrukture Winfried Hermann objavila 17. novembra.
Formalno priznanje pogodb, ki jih organ za prevoz Nahverkehrsgesellschaft Baden-Württemberg je predmet 10-dnevnem obdobju mirovanja.
Novi operaterji so prevzeti storitev med junijem 2019 in decembrom 2020, in delujejo skupaj 14 · 8 milijonov vlak-km / leto na podlagi pogodb, ki vozijo do 2032. Izvajalci bodo plačani za zagotavljanje storitev, z Landprejema Prihodki vozovnice, vendar operaterji bodo motivirati tako, da se dodeli delež povečanja prihodkov v preteklih letih.
Uspešen dveh pogodb Netz 1 zaznamuje vstop avtobusne in železniškega operaterja Go-Ahead skupine v nemškem železniškem trgu. "Imamo 18 let izkušenj zagotavljanjem potniških železniških storitev v Veliki Britaniji železnice delujejo na zaseden in kompleksnih omrežjih in veseli smo, da lahko, da bi naše znanje v nemškem železniškem trgu", je dejal izvršni direktor David Brown. Go-Ahead pričakuje od svojih dveh pogodb za ustvarjanje kombiniranih prihodke v višini približno 1 · € 6 milijard nad svojim življenjem.
Stephan Krenz, direktor Abellio Deutschland dejal zmago tretjo pogodbo družbe v Nemčiji in največji izmed Netz 1 serij mišljeno Abellio bi služila "eno najvišjih dohodkov in gospodarsko pomembnih mestih v Nemčiji in Evropi, kjer bi to dokazati kako uspešno prinese milijone potnikov profesionalno, varno na čas do svojega cilja, medtem ko doživlja visoko udobje ".
Ponudniki so bili omejeni na zmago največ dveh od treh pogodb. Hermann je dejal razpis za zbiranje ponudb je pritegnil veliko zanimanja, pri sedmih od 10 začetnih prosilci oddajo ponudb. Najnižja ponudnik ne izpolnjuje minimalnih zahtev, ena ponudba je bila zavrnjena iz procesnih razlogov.
Hermann je dejal ponudbe bili vsi podobni v ceni, ki znaša okoli pol € 11 · 69 / vlakovnih km Land plača PP v okviru večjega naročila iz leta 2003. Dejal je, to je pokazala, da je bila razpisna pravi pristop k naročanju storitev na vlaku, in denar shranijo bi se uporabljala za financiranje dodatnih storitev in nove visoke kakovosti železniškega voznega parka.
Lot 1a je treba upravljati z uporabo 43 Bombardier Talent 2 EMU, in veliko 1b in 1c s tremi do šest-car Stadler Flirt EMU. Vse bo izvedla Land blagovne znamke, in zahteva, da imajo klimatsko napravo, zložljivi mize, vtičnice, mobilni telefon, signalne ojačevalnikov, Wi-Fi, dostopne sanitarije ter med 24 in 51 kolesarskih površin.
Medtem, Land oddano DB 11 začasne pogodbe do treh let, da še naprej deluje potniške storitve med iztekom sedanjega velikega naročila in novih operaterjev prevzemom. Vmesna pogodbe so ceno v povprečju € 9 ° 60 / vlak-km, in bo videti približno tretjina trenerjev v 40-letnik 'Silberlinge' umaknjenih s decembra 2016. Vmesne pogodbe so namenjeni omogočiti Land odda manjše pogodbe za prihodnje poslovanje z zamikom datumov start, ki je namenjen, da bi postopek zbiranja ponudb več dostopen na manjše operaterje.
Stuttgart Omrežne 1 Operacijski Naročila | |||
---|---|---|---|
Naročilo | Prednostni ponudnik | Poti | milijon vlak-km / leto |
Lot 1a (Neckartal) | Abellio Rail East |
| 6 · 8 |
Lot 1b (Rems - Fils) | Go-Ahead |
| 3 · 7 |
Lot 1c (Franken - Enz) | Go-Ahead |
| 4 · 4 |