Audi za prevoz vozil in sestavnih delov iz tovarne v Ingolstadtu uporablja priključni hibrid lokomotive francoskega proizvajalca Alstom, sicer znanega po električnih generatorjih in hitrih lokomotivah AGV, Eurostar in TGV.
Audi iz tovarne v Ingolstadtu svoja vozila vsakodnevno prevaža s pomočjo hibridne lokomotive s 773 kilovati moči in baterijo, ki se polni s pomočjo napajalnega kabla.
"Naš cilj je narediti logistiko čim bolj "zeleno"," je v izjavi za javnost dejal vodja Audijeve železnice v Ingolstadtu Johann Schmid in dodal, da nova tehnologija omogoča ekonomičnejši in do okolja prijaznejši transport avtomobilov po železnici:"Hibridne lokomotive postavljajo nove standarde v železniškem transportu."
Audi ima zaposlenih 17 strojevodij
Dnevno iz Ingolstadta odpelje 15 vlakov z novimi avtomobili in rezervnimi deli. Znotraj tovarne je 18 kilometrov železniških tirov, v Audiju pa je zaposlenih 17 strojevodij, ki vsakodnevno razporejajo vagone po številnih lokacijah znotraj tovarne. V povprečju je posamezna lokomotiva znotraj tovarne v pogonu 11 ur, kar na leto pomeni do 3.800 delavnih ur. Na dan je v povprečju potrebnih 75 manevrov.
Dnevno iz Ingolstadta odpelje 15 vlakov z novimi avtomobili in rezervnimi deli. Znotraj tovarne je 18 kilometrov železniških tirov, v Audiju pa je zaposlenih 17 strojevodij, ki vsakodnevno razporejajo vagone po številnih lokacijah znotraj tovarne. V povprečju je posamezna lokomotiva znotraj tovarne v pogonu 11 ur, kar na leto pomeni do 3.800 delavnih ur. Na dan je v povprečju potrebnih 75 manevrov.
V primerjavi s klasičnimi lokomotivami hibridne porabijo za polovico manj goriva, prav tako ne proizvajajo hrupa. Pri Audiju so izračunali, da bodo z uporabo "zelene logistike“ na leto izpuste ogljikovega dioksida znižali do 60 ton.