Sydney, 19. november 2015 - je Stadler Rail ustanovili novo podjetje v Avstraliji in ustanovil Stadler Avstralija. Vzpostavila je tudi pisarno v Sydneyju, da sodelujejo pri razpisih in razvoj lokalnega trga.Da je pravi čas: avstralska vlada namerava začeti vlagajo precejšen znesek sredstev v prometno infrastrukturo v bližnji prihodnosti, in spodbujanje razvoja železniškega prometa v državi. Širitev v Avstraliji in v azijsko-pacifiški regiji je del strateškega repozicioniranja Stadler Rail.
Stadler Rail je opazil vse večje povpraševanje za hitre vlake, moderno in lahkega aluminija, kot tudi tramvajev in lahkih tirnih vozil v Avstraliji in v azijsko-pacifiški regiji, in je torej za strateško odločitev, da svoj portfelj izdelkov za ta trg . Pri tem je bila ustvarjena Stadler Avstraliji, kot tudi pisarno v Sydneyju, ki bo služila kot osnova, iz katere lahko podjetje vstop na trg. "Avstralija in azijsko-pacifiški regiji od Stadler Rail ogromno novih poslovnih priložnosti," je dejal Peter Jenelten, član izvršnega Group odbora in vodja marketinga in prodaje, je danes na novinarski konferenci v Sydneyju. Stadler Rail bodo sodelovali v seriji dirk v Avstraliji in v azijsko-pacifiški regiji v prihodnjih mesecih.
Nova zvezna sredstva
"Obvestilo o novi avstralski premier Malcolm Turnbull o nameri vlade, da vlagajo zveznih sredstev v prometno infrastrukturo, prvič v zgodovini, je pomemben razvoj. Ta sredstva bodo uporabljena za zagon novih železniških prometnih projektov po vsej celini. Če k temu dodamo vrsto projektov, ki so že v teku pred to objavo. To je zato, za Stadler Rail, to je idealen čas za vstop na avstralski trg, "je nadaljeval Peter Jenelten.
"Obvestilo o novi avstralski premier Malcolm Turnbull o nameri vlade, da vlagajo zveznih sredstev v prometno infrastrukturo, prvič v zgodovini, je pomemben razvoj. Ta sredstva bodo uporabljena za zagon novih železniških prometnih projektov po vsej celini. Če k temu dodamo vrsto projektov, ki so že v teku pred to objavo. To je zato, za Stadler Rail, to je idealen čas za vstop na avstralski trg, "je nadaljeval Peter Jenelten.
Prevoz v Avstraliji z ladjo
Stadler Rail namerava ustanoviti skupno podjetje v Avstraliji, ki skrbi za končno montažo. Švicarska stran ali evropski vozni park bo prevažajo z ladjo v Avstralijo. Stadler Rail želi uporabljati isto metodo za prevoz voznega parka za sedanji projekt v Teksasu. Marina razdalja za Avstralijo, je veliko več, vendar je osnovno načelo ostaja isto.
Stadler Rail namerava ustanoviti skupno podjetje v Avstraliji, ki skrbi za končno montažo. Švicarska stran ali evropski vozni park bo prevažajo z ladjo v Avstralijo. Stadler Rail želi uporabljati isto metodo za prevoz voznega parka za sedanji projekt v Teksasu. Marina razdalja za Avstralijo, je veliko več, vendar je osnovno načelo ostaja isto.
Del repozicioniranja Stadler Rail
Zaradi naslov na Continental evropskem trgu, Stadler Rail je močno prizadela evropske dolžniške krize v letih 2010 in poznejše šok valute v letu 2012 in 2015. Polovica podjetij (6.000 zaposlenih ) ima sedež v Švici, je razmerje izvoz je več kot 50 odstotkov in konsolidacija poteka v švicarskih frankih - vsi ti dejavniki so povzročili izgubo prodajo med 200 in 300 milijonov frankov. Svet direktorjev in vršni management je hitro in strokovno odzvala na te razmere, ki jih ustrezno prilagoditvijo strategije družbe. Cilj je bil, da razširijo podlago Stadler Rail vstop na nove tržne segmente, kot so visoke hitrosti vozil, podzemnimi vlaki in lokomotive. To vključuje lansiranje novih izdelkov in vlaganja v nove trge. Ta strategija izkazala takoj uspešen s sklenitvijo visoke hitrosti z SBB, kot tudi projekt za berlinske podzemne železnice. Poleg tega je Stadler Rail tudi najel lokomotiv tovarni v Valenciji iz Vossloh. Z razširitvijo dejavnosti v Združenih državah Amerike, vključno z ustanovitvijo lokalnega proizvodnega obrata, skupaj z nedavnim vstopom Stadler Rail na trgih Združenega kraljestva in avstralskih, je družba znatno dosegla svoje strateške cilje repozicioniranje. Pritisnite Stadler
Zaradi naslov na Continental evropskem trgu, Stadler Rail je močno prizadela evropske dolžniške krize v letih 2010 in poznejše šok valute v letu 2012 in 2015. Polovica podjetij (6.000 zaposlenih ) ima sedež v Švici, je razmerje izvoz je več kot 50 odstotkov in konsolidacija poteka v švicarskih frankih - vsi ti dejavniki so povzročili izgubo prodajo med 200 in 300 milijonov frankov. Svet direktorjev in vršni management je hitro in strokovno odzvala na te razmere, ki jih ustrezno prilagoditvijo strategije družbe. Cilj je bil, da razširijo podlago Stadler Rail vstop na nove tržne segmente, kot so visoke hitrosti vozil, podzemnimi vlaki in lokomotive. To vključuje lansiranje novih izdelkov in vlaganja v nove trge. Ta strategija izkazala takoj uspešen s sklenitvijo visoke hitrosti z SBB, kot tudi projekt za berlinske podzemne železnice. Poleg tega je Stadler Rail tudi najel lokomotiv tovarni v Valenciji iz Vossloh. Z razširitvijo dejavnosti v Združenih državah Amerike, vključno z ustanovitvijo lokalnega proizvodnega obrata, skupaj z nedavnim vstopom Stadler Rail na trgih Združenega kraljestva in avstralskih, je družba znatno dosegla svoje strateške cilje repozicioniranje. Pritisnite Stadler