Pogodba za približno 28 vlakov, katerih ocenjena vrednost $ 2 · je 5 milijard bo predvidoma končana do konca leta. Prav tako je potrebno končna odobritev zveznega financiranja iz financiranja programa Railroad rehabilitacijo in izboljšanje.
Alstom je dejal tehnične podrobnosti predlaganih vlakov bi se sprostile pozneje. "Če ta pogodba uresničilo, bi to bilo veliko priznanje strokovnega znanja skupine Alstom pri visoki hitrosti in bomo ponosni, da služijo Amtrak tega ambicioznega projekta", je dejal Alstom Transport predsednik Henri Poupart-Lafarge.
Amtrak ne bi komentirati napovedi.
Glede na Schumer, bi vlaki bodo zgradili v tovarni Alstoma v Hornell, New York. Projekt naj bi ustvaril okrog 400 novih delovnih mest v Hornell plus 350 drugje v državi.
Amtrak odločila naročiti nove vlakovne kompozicije, namesto da bi podaljšale obstoječo Acela flote v konec leta 2012, in skupni zahtevek za zbiranje predlogov je bil izdan s kalifornijske visoke hitrosti železniškega organa januarja 2014. Vendar pa je bila skupna nabava padla v juniju 2014, ko potencialni dobavitelji svetujemo, da Zahteve so preveč različni, da jih mora izpolnjevati skupnem projektu; Amtrak zahteva največjo hitrost 257 km / h (160 milj / h) za uporabo na obstoječe NEC infrastrukture, z možnostmi za 300 km / h ali 350 km / h, CHSRA medtem ko je iskal 320 km / h vlakovne kompozicije za uporabo na novo linijo.
V novembru 2014 je Zvezna Railroad uprava odobrila opustitev o pravilih Buy America naročilih zajemajo dve pre-series visoke hitrosti vlakovne kompozicije za vsako Amtrak in CHSRA.