Na železniški progi Pragersko-Hodoš poteka nadgradnja in elektrifikacija proge. Celotna naložba je vredna 460 milijonov evrov, od tega je polovica denarja iz evropskih kohezijskih skladov.
"Določena dela so že zaključena in na njih izvajamo tehnične preglede, posamezna so v fazi izvedbe, nekatera pa se bodo kmalu začela. Glavne ovire v prometu pa so že za nami, kar pomeni, da se počasi zmanjšuje število zapor in zamud v prometu," je pojasnil vodja projekta Dejan Jurkovič, ki je tudi poudaril, da imajo podpisane že skoraj vse izvajalske pogodbe, le pri eni je zadeva zaradi pritožbe v reviziji, zato verjame, da bodo projekt končali pravočasno, torej prihodnje leto.
Trenutno največji železniški projekt, gre za 109 kilometrov železniške proge, kar je skoraj desetina vseh od skupaj okoli 1.200 kilometrov slovenskih železniških prog, naj bi bil končan prihodnje leto, predvidoma konec leta ali na začetku leta 2016 pa bi promet na električni pogon lahko že stekel.
"Ko bo investicija končana, bo to najmodernejši odsek železniške proge v Sloveniji, ki je bil obnovljen v celoti, vključno z železniškimi prehodi in izvedbo protihrupnih ukrepov. V to progo razen rednega vzdrževanja naslednjih 40 ali 50 let ne bo treba vlagati ničesar," še pravi Jurkovič in dodaja, da bo to prva proga v Sloveniji, ki bo izpolnjevala vse evropske direktive, hkrati pa ukinila kar 32 nivojskih prehodov.
Po besedah nekdanjega direktorja direkcije za vodenje investicij v javno železniško infrastrukturo ter dobrega poznavalca slovenskih železničarskih poslov Andreja Godca je pri omenjenem projektu pomembno prav to, da gre za razmeroma velik projekt.
"Glede na to, da se politika boji primera Teš 6 pri projektu drugega tira, je to lahko odgovor, da je takšen projekt mogoče izvesti tudi brez aneksov, če se ga pelje strokovno, korektno in terminsko v dogovorjenih rokih," je dejal Godec, ki meni, da je nadzor nad projektom očitno zelo dober in je lahko primer dobre prakse.
Sicer pa je na severovzhodu Slovenije v načrtu tudi nadgradnja železniške proge Maribor-Šentilj in gradnja drugega tira na omenjeni progi.