torek, 14. maj 2013

[ZDA] Siemens: Širitev prvi ACS-64 električne lokomotive za Amtrak


Prvi "Amtrak mesta Sprinter" tip električne lokomotive za naše stranke Amtrak je pravkar valjani iz proizvodnega obrata. V ZDA medmestnega železniškega potniškega prometa so postavili 338 milijonov EUR (466 milijonov$) da s Siemens za 70 električne lokomotive v oktobru 2010. Z zagotavljanjem ta nalog, Siemens je uspela prodati svoje lokomotive na ameriškem trgu prvič. Prvih enot bo polje preizkušen to poletje za začetek uporabe prihodkov v jeseni. Zadnji od teh enot se izroči Amtrak od konca 2015.


Mesta Sprinter (ACS-64) enote so del strategije obsežno zamenjavo flote, ki je načrtovana za naslednjih 14 let in ki Amtrak začenja v svojem potniških železniških storitev v severovzhodnem koridorja (NEC). Povezovanje Boston in Washington, ta koridor je ena od najbolj močno potoval na dolge razdalje poti v den ZDA. Nove lokomotive so zamenjati električni enote, ki so bile v uporabi za 20 do 30 let in bo zato pomembno vlogo v modernizacijo in širitev Amtrak opreme.

Mesta Sprinter električne lokomotive za Amtrak temeljijo na Siemens Eurosprinter in Vectron modeli. So opremljene za delovanje na tri linije napetosti 25 kV, 12,5 kV in 12 kV in razviti ratingom izhod do 6.4 MW. Posledično so lahko dosegli bistveno višjo raven uspešnosti kot predhodnik modeli. Z upravljanjem vlaki do 18 avtomobilov dolgo na najvišjo hitrost 200 km/h (približno 125 mph), Amtrak hoteti zdaj obstati zmožen teči vlakov na tesnejše zamudami in prevoz veliko večje število potnikov na isto pot.

Poleg tega nove lokomotive bo s 1000 kW na krovu sila zaloga, ki zagotavlja 100 % redundance. Bo zasnovan za lažje vzdrževanje in uporabo regenerativni zavorni sistem, ki bo krmo energije v električno omrežje in povečanje energetske učinkovitosti. Šprinterji mest bo izpolnjevati najnovejše varnostne predpise in standarde odpornost pri trku zvezne železniške uprave (FRA).


Amtrak mesta Sprinter lokomotive bo deloval na NEC poti Washington-New York-Boston pri hitrostih do 200 km/h (približno 125 mph) in na Keystone koridor iz Philadelphia v Harrisburg, Pennsylvania, pri hitrostih do 180 km/h (cca. 110 mph).

Amtrak lokomotive so bili sestavljeni predvsem na Siemens proizvodnega obrata v Sacramento, California, z deli, ki prihajajo iz različnih rastlin v Norwood, Ohio, Alpharetta, Georgia, in Richland, Mississippi, in skoraj 70 dobaviteljev v več kot 60 mestih in 23 držav.

Prve tri lokomotive bo to poletje, vključno z dvema na US Department of Transportation objekt v Pueblo, Colorado, in na NEC opraviti celovit program testiranja.