četrtek, 14. februar 2013

Stadler za S-Bahn v Moskvi


Stadler železniškega na razpisu ruske železniški operater Aero Express za dostavo 24 več sklopi dvonadstropni vlaki. Ti vlaki se uporabljajo S-Bahn črte med središču Moskve in tri letališča. Red ima prostornino okoli 350 milijonov EUR in delno ravna v Stadler's nov objekt v Minsku in nekatere od Švica. Delo v Minsku je trenutno v izdelavi in bo jeseni 2013 v operaciji. Vrstni red vključuje možnost za 13 več vlakov.

Aero Express naročiti Stadler 16 štiri-prevoz in 8 šest-del dvojno zalog vlakov, ki bo dostavljena do konca leta 2016. Peter Spuhler, lastnik in direktor Stadler železniškega skupina je zelo veseli delo: "ta drugega reda iz Rusije predstavlja pomemben mejnik za nas. Po prvem naročilu ruskega proizvajalca voznega parka Transmash, gospodarstva, ki smo zmagali eno in pol leti, je preboj v ruski trg. Ta nalog za Stadler "

Ogromne razsežnosti

Dokazano Stadler poljub daje osnovo za nove vlake. Ruski maso, vendar pa bistveno razlikujejo predhodno izdelanih vozil poljub: merilnika je 1 "520 mm (v primerjavi z 1" 435 mm v zahodni Evropi). Medtem ko v zahodni Evropi vlaki običajno široke 2 "800 mm, so novi dvojno šura 3" 400 mm širok. Z višino 5 "240 mm (v primerjavi s 4" 500 mm na zahodu) vozila imajo veliko večjih dimenzij.

Vlaki so namenjeni na rusko specifične klimatske razmere od 50 stopinj do + 40 stopinj in na podlagi na tem področju je za Finsko, Norveško, FLIRT vozila dostavi Estonija in Belorusijo. Vlaki imeli hitrost 160 km/h in so udobne in svetle notranjosti v dveh razredih (poslovni in ekonomskem razredu). Telo je ustvarjen lahek aluminij, izdelavo vozil v primerjavi s klasičnih jeklenih telesa so veliko lažje. Zmanjšanje telesne teže pomeni znatni energetski prihranki v vsakdanji špekulacija za železniški operaterji.