Madžarska, Ukrajina in Poljska - to so navodila za širitev, ki jih je napovedal češki zasebni prevoznik RegioJet. Podjetje namerava občutno razširiti svoj vozni park in razširiti tehnične zmogljivosti za svoje potrebe. Takšni optimistični načrti so posledica dinamično rastočega prometa: volilna udeležba se je lani povečala za približno milijon potnikov.
Preteklo leto je bilo obdobje izrazite rasti največjega zasebnega železniškega prevoznika v Srednji Evropi. Vlaki RegioJet so leta 2019 prevažali več kot 10,5 milijona potnikov na vseh daljinskih in regionalnih progah na Češkem, Slovaškem in v Avstriji, kar je približno milijon več kot v letu 2018. Samo regioJet vlaki na dolge razdalje so imeli rekordno lansko leto število 6,5 milijona potnikov (povečanje v primerjavi s preteklim letom je v tem primeru znašalo približno 600 tisoč ljudi). Volilna udeležba na progi Prag - Brno - Dunaj / Bratislava in v drugih mednarodnih odnosih se je še posebej povečala. V poletnih mesecih je bila povprečna zasedenost sedežev na vlakih Praga – Dunaj med odhodom s startne postaje kar 93%.
Leta 2020 RegioJet načrtuje nadaljnjo širitev na mednarodnih in notranjih linijah. Ena od povezav, ki naj bi jo uvedli letos, so vlaki iz Prage in Dunaja do Budimpešte (o teh načrtih smo že pisali avgusta ). Prevoznik napoveduje tudi vstop na ukrajinski in poljski trg. Omeniti velja, da je decembra železniški promet prejel vlogo družbe za odprt dostop na progi Bohumin - Krakov - Przemyśl - Mościska .
Osnovna dejavnost RegioJet je bila zagon komercialnih vlakov, ki vozijo na podlagi odprtega dostopa. Leta 2019 pa je prevoznik vstopil tudi na trg javnega prevoza. RegioJet v imenu čeških osrednjih organov od decembra upravlja hitre vlake R8 Brno - Ostrava - Bohumin. Tudi regionalni vlaki prevoznika so začeli voziti po pogodbi PSC z lokalno vlado Ustka . Za razliko od drugih zasebnih prevoznikov, ki prevzamejo lokalne linije na Češkem, v primeru RegioJet začetek prevoza ni prinesel neprijetnih presenečenj .
Miroslav Kupec je v zvezi z načrtovano nadaljnjo širitvijo RegioJeta 14. januarja vstopil v skupščino. Generalni tehnični direktor bo odgovoren tako za medkrajevne kot za regionalne povezave. Novi član uprave je v sporočilu RegioJet predstavljen kot izkušen specialist z dolgoletno prakso na področju upravljanja tovornega prometa. Pred tem je bil - med drugim - na čeških železnicah in pri največjem češkem proizvajalcu železniških vozil - Škoda Transportation. V RegioJetu bo odgovoren za tekoče delovanje in razvoj tehnične baze in vzdrževanje tirnih vozil.
Leta 2020 RegioJet načrtuje nadaljnjo širitev na mednarodnih in notranjih linijah. Ena od povezav, ki naj bi jo uvedli letos, so vlaki iz Prage in Dunaja do Budimpešte (o teh načrtih smo že pisali avgusta ). Prevoznik napoveduje tudi vstop na ukrajinski in poljski trg. Omeniti velja, da je decembra železniški promet prejel vlogo družbe za odprt dostop na progi Bohumin - Krakov - Przemyśl - Mościska .
Osnovna dejavnost RegioJet je bila zagon komercialnih vlakov, ki vozijo na podlagi odprtega dostopa. Leta 2019 pa je prevoznik vstopil tudi na trg javnega prevoza. RegioJet v imenu čeških osrednjih organov od decembra upravlja hitre vlake R8 Brno - Ostrava - Bohumin. Tudi regionalni vlaki prevoznika so začeli voziti po pogodbi PSC z lokalno vlado Ustka . Za razliko od drugih zasebnih prevoznikov, ki prevzamejo lokalne linije na Češkem, v primeru RegioJet začetek prevoza ni prinesel neprijetnih presenečenj .
Miroslav Kupec je v zvezi z načrtovano nadaljnjo širitvijo RegioJeta 14. januarja vstopil v skupščino. Generalni tehnični direktor bo odgovoren tako za medkrajevne kot za regionalne povezave. Novi član uprave je v sporočilu RegioJet predstavljen kot izkušen specialist z dolgoletno prakso na področju upravljanja tovornega prometa. Pred tem je bil - med drugim - na čeških železnicah in pri največjem češkem proizvajalcu železniških vozil - Škoda Transportation. V RegioJetu bo odgovoren za tekoče delovanje in razvoj tehnične baze in vzdrževanje tirnih vozil.
Pripravljena širitev bo pomenila nadaljnje povečanje prometa in širitev parka železniških vozil z najsodobnejšimi vozili. RegioJet je bil lani prvi potniški železniški prevoznik, ki je začel uporabljati večsistemske lokomotive Bombardier's Traxx MS3 . Družba je podpisala tudi pogodbo z Pesa za dobavo dvodelno električni motorni vlaki Elf.eu . Prevoznik v okviru razvoja tehničnega oddelka med drugim načrtuje tudi gradnjo lastnega lokomotiva. Celoten naložbeni program bo med drugim financiran iz lanskih sredstev, ki so jih dobili po zaslugi prvega na borzi .