Uprava PKP Cargo je prejela odobritev nadzornega sveta za nakup 31 šestosnih lokomotiv Newag Dragon. Obstaja tudi soglasje za drugo naložbo - gradnjo intermodalnega terminala v Zduński Woli - Karsznice skupaj s podjetjem PKP SA.
PKP Cargo je maja objavil velik razpis za lokomotive - zajel je kar 31 šestosnih električnih lokomotiv. Že na dan objave razpisa smo zapisali, da je njegov najljubši Newag z lokomotivo Dragon 2 .
Letos sedem zmajev
Zelo blizu je podpis pogodbe, ki bo vreden več kot 518,9 milijona PLN neto. Uprava PKP Cargo je pravkar objavila soglasje nadzornega sveta za podpis pogodbe s konzorcijem Newag in Newag Lease za dobavo 31 novih šestosnih električnih lokomotiv. - Nakup novih šestosnih lokomotiv v predstavljeni konfiguraciji je pomemben element doseganja enega najpomembnejših strateških ciljev skupine PKP Cargo v smislu operativne učinkovitosti, to je posodobitev in optimizacija virov železniškega voznega parka in postopki vzdrževanja - so v podjetju zapisali v sporočilu za javnost.
Kot beremo, bo sedem novih lokomotiv opremljenih z dizelskim dostopnim modulom, ki bo letos prišel do nosilca, preostalih 24 lokomotiv - v dvonapetostni različici - pa bo treba dostaviti v letih 2021 in 2022 (po 12 kosov). Zmaji bodo opremljeni z napajalnimi sistemi 3 kV DC in 25 kV 50 Hz. Pogodba predvideva dobavo programske opreme in licenc, potrebnih za upravljanje lokomotive, nabor povsem novih rezervnih delov in sestavnih delov, vključenih v t.i. zasilni komplet, pa tudi usposabljanje in pooblastilo osebja PKP Cargo na področju vzdrževanja in obratovanja lokomotiv.
Letos sedem zmajev
Zelo blizu je podpis pogodbe, ki bo vreden več kot 518,9 milijona PLN neto. Uprava PKP Cargo je pravkar objavila soglasje nadzornega sveta za podpis pogodbe s konzorcijem Newag in Newag Lease za dobavo 31 novih šestosnih električnih lokomotiv. - Nakup novih šestosnih lokomotiv v predstavljeni konfiguraciji je pomemben element doseganja enega najpomembnejših strateških ciljev skupine PKP Cargo v smislu operativne učinkovitosti, to je posodobitev in optimizacija virov železniškega voznega parka in postopki vzdrževanja - so v podjetju zapisali v sporočilu za javnost.
Kot beremo, bo sedem novih lokomotiv opremljenih z dizelskim dostopnim modulom, ki bo letos prišel do nosilca, preostalih 24 lokomotiv - v dvonapetostni različici - pa bo treba dostaviti v letih 2021 in 2022 (po 12 kosov). Zmaji bodo opremljeni z napajalnimi sistemi 3 kV DC in 25 kV 50 Hz. Pogodba predvideva dobavo programske opreme in licenc, potrebnih za upravljanje lokomotive, nabor povsem novih rezervnih delov in sestavnih delov, vključenih v t.i. zasilni komplet, pa tudi usposabljanje in pooblastilo osebja PKP Cargo na področju vzdrževanja in obratovanja lokomotiv.
Bližje Zduński Woli
To pa še ni vse. Ločena objava je bila obveščena o soglasju nadzornega sveta za sklenitev pogodbe o sodelovanju PKP Cargo v zvezi s skupno izvedbo naložbe v okviru OneCargo, ki vključuje gradnjo intermodalnega terminala v Zduński Woli - Karsznice. Določeno je bilo, da največja vrednost ugodnosti PKP Cargo ne sme presegati 25 milijonov PLN bruto. Naložba bo izvedena pod pogojem, da bo prejela sredstva iz regionalnega operativnega programa Lodzkie vojvodstva za leti 2014–2020, za katera bo veljala SPV.
Prispevek PKP SA k naložbi pomeni trajno uporabniško pravico do nepremičnine ali kapitalizirano najemnino za najem nepremičnine. PKP Cargo se bo zavezal, da bo prispeval k namenskemu namenu in zagotovil naložbeno financiranje morebitnega dolžniškega financiranja - beremo. Mirosław Antonowicz, član uprave PKP SA, je v intervjuju za "Železniški trg" natančno razpravljal o prednostih terminala v Zduński Woli .
To pa še ni vse. Ločena objava je bila obveščena o soglasju nadzornega sveta za sklenitev pogodbe o sodelovanju PKP Cargo v zvezi s skupno izvedbo naložbe v okviru OneCargo, ki vključuje gradnjo intermodalnega terminala v Zduński Woli - Karsznice. Določeno je bilo, da največja vrednost ugodnosti PKP Cargo ne sme presegati 25 milijonov PLN bruto. Naložba bo izvedena pod pogojem, da bo prejela sredstva iz regionalnega operativnega programa Lodzkie vojvodstva za leti 2014–2020, za katera bo veljala SPV.
Prispevek PKP SA k naložbi pomeni trajno uporabniško pravico do nepremičnine ali kapitalizirano najemnino za najem nepremičnine. PKP Cargo se bo zavezal, da bo prispeval k namenskemu namenu in zagotovil naložbeno financiranje morebitnega dolžniškega financiranja - beremo. Mirosław Antonowicz, član uprave PKP SA, je v intervjuju za "Železniški trg" natančno razpravljal o prednostih terminala v Zduński Woli .