EVROPA: Koncesionar Eurotunnel za tunelski kanal je pripravljen na predviden odhod Združenega kraljestva iz Evropske unije 31. oktobra, "ne glede na izid", je povedal 2. septembra.
Družba je dejala, da se 22 milijonov potnikov na leto, ki uporabljajo storitve Shuttle in Eurostar, ne bo spremenil formalnosti priseljevanja. Po potrebi bodo na terminalih na voljo dodatne storitve vračila DDV.
Za blago bi obstajali novi predpisi v primeru brexita "brez dogovora", s carinskimi predpisi na vsaki strani Rokavskega preliva, preden tovornjaki prispejo na terminala Folkestone in Coquelles.
Eurotunnel je vložil naložbe, da bi lahko še naprej oskrboval 5000 tovornjakov, ki vsak dan peljejo skozi kanalski predor.
V Folkestoneu in Coquellesu so bili vzpostavljeni „pit stop“, ki so „preuredili“ preglede in kontrole, ki jih je Eurotunnel že opravil pred vkrcanjem. V prihodnosti bi to omogočilo tudi pregled carinskih dokumentov. Eurotunnel je dejal, da bo mogoče naenkrat preveriti 20 tovornjakov "v samo nekaj kratkih minutah".
Tovornjaki, ki jih cariniki razglasijo za "zeleno pot", bi prečkali kot danes. Na terminalu Coquelles za vozila „oranžna pot“ je zgrajeno carinsko in sanitarno / fitosanitarno območje nadzora, ki ga oblasti želijo podrobneje preveriti. Ta ima devet inšpekcijskih ležišč in 100 parkirnih mest, kjer lahko francoske oblasti preverjajo blago iz Združenega kraljestva, ne da bi motile promet.
V Veliki Britaniji je varno parkirišče za 240 prostorov za tovornjake. Storitve carinske podpore Eurotunnel bodo voznikom pomagale pri urejanju dokumentacije po potrebi.
Eurotunnel je dejal, da vsako leto skozi kanalski tunel preide 130 milijard funtov blaga, kar ustreza 26% trgovine med Združenim kraljestvom in EU.
- Avtoprevoznik za visoke hitrosti vlaka Eurostar je za Railway Gazette povedal, da "na tej točki pričakujemo, da bomo vzdrževali storitve na obstoječi osnovi in voznem redu po Brexitu. Tesno sodelujemo z vladami in smo se pripravili za zagotovitev, da bomo še naprej delovali v scenariju ali brez dogovora. "