MADŽARSKA: Tovorni prevoznik v lasti ÖBB Rail Cargo Hungaria je družbi CRRC Zhuzhou Locomotive oddal pogodbo za dobavo štirih prototipov z električno-akumulatorjem za glavni električni akumulator in ranžirne lokomotive.
Dve vrsti lokomotiv sta bili na stroške CRRC zasnovani po RCH-jevih specifikacijah. Žarnice so namenjene nadomestitvi dizelskih lokomotiv na Madžarskem, glavne električne električne lokomotive z baterijami za delovanje na zadnjem kilometru pa na Madžarskem Hrvaškem, v Srbiji, Romuniji, Severni Makedoniji, Grčiji in Bolgariji.
V skladu s sporazumom, objavljenim 12. septembra, naj bi bila v roku 36 mesecev dobavljena in odobrena za madžarsko in mednarodno uporabo dve loputi in dve glavni lokomotivi. Upravljavec bi jih najel za štiri leta v skladu s pogodbo, vključno s popolnim vzdrževanjem.
Če bodo izvedli po pričakovanjih, ima RCH možnost bodisi podaljšati najem ali kupiti lokomotive ter naročiti še 20 dodatnih vrst vsake vrste „pod ugodnimi pogoji“.
"Mi bomo prvo podjetje v sektorju, ki bo uporabljalo te čiste in gospodarno lokomotive," je dejal dr. Imre Kovács, RCH Cahirman. Povedal je, da bo upravljavec lahko uporabljal lokose "učinkoviteje in bolj prilagodljivo" kot trenutni načrti, saj bo na trgu tovornih vozil z vagoni koristno "poceni in čisto" delovanje na neelektriziranih progah.
Napajanje baterije bo prineslo okoljske koristi in bolj prilagodljivo delovanje, je dejal glavni finančni direktor Román Kotiers. "Dizelske ranžirne lokomotive težke vagone premikajo v več deset kratkih poskusih s pogostim pospeševanjem, med katerimi oddajajo veliko količine dima", je dejal. „V mednarodnem prometu je mogoče, da na nekaterih progah zaradi gradbenih del ali okvar ni na voljo električna elektrika. V teh primerih je treba tradicionalno električno lokomotivo nadomestiti z dizelskimi lokomotivami, kar železniškemu podjetju stane čas in denar. Razvoj, ki se začne s pogodbo, ki je bila danes podpisana, bo rešil takšne težave. "
CRRC in njegovi sestavni deli so zdaj prejeli naročila za dobavo lokomotiv in več enot upravljavcem v več evropskih državah, vključno z Belorusijo, Estonijo, Gruzijo, Severno Makedonijo, Srbijo, Češko in Nemčijo.