Na tiru Železniškega inštituta v Żmigródu se je že pojavila lokomotiva zadnje generacije Bombardier Traxx 3. Proizvajalec je začel postopek pridobitve dovoljenja za promet na Poljskem.
Bombardier Transportation je uradno predstavil novo platformo lokomotive Traxx 3 julija lani . Proizvajalec obvešča, da so prednosti lokomotive energetska učinkovitost, sposobnost vožnje težjih vlakov, prilagojena konfiguracija, poenostavljen vmesnik z ETCS in poenostavljeno vzdrževanje. Več o novih Bombardierovih lokomotivah si lahko preberete tukaj .
Pred nekaj dnevi je bila na poskusnem tiru Železniškega inštituta v Żmigród Kuba Sobolewski s profila Kolejowe Podkarpacie fotografirana lokomotiva Traxx 3 z oznako 188 001.(fotografijo objavimo s soglasjem avtorja). Začetek testiranja enot potrdi Maciej Kaczanowski, tiskovni predstavnik Bombardier Transportation na Poljskem. Po navedbah proizvajalca se za začetek uporabe (tako imenovano odobritev) v več državah leta 2020 uporablja kar šest večsistemskih lokomotiv (MS).
- Lokomotiva TRAXX MS3 (razred 188) se v Żmigródu preskuša za namene odobritve na Poljskem - pojasnjuje. Dodaja, da je to zelo pomembno za lokomotive TRAXX DC3 (enosmerni tok, vlečna omrežna napetost, ki se uporablja na Poljskem, je 3kV DC). Traxxy MS3 in DC3 prihajata iz iste platforme lokomotiv.
Velja opozoriti, da sta februarja letos Bombardier in Akiem objavila načrte za zagon električne lokomotive Traxx DC3 na poljskem trgu. Skupno je Akiem naročil 30 lokomotiv dveh vrst in na koncu namerava povečati svoj vozni park na Poljskem na 61 vozil. Več o tem smo pisali tukaj . Samo včeraj (3. septembra) je češki zasebni potniški prevoznik RegioJet naročil 15 večsistemskih lokomotiv Traxx MS3 . Pomembno je, da želi operater svoje storitve zagnati na Poljskem ; izdaja lokomotiv Traxx MS3, ki jih je pravkar naročil, bo zagotovo olajšala izvajanje teh načrtov.
Pred nekaj dnevi je bila na poskusnem tiru Železniškega inštituta v Żmigród Kuba Sobolewski s profila Kolejowe Podkarpacie fotografirana lokomotiva Traxx 3 z oznako 188 001.(fotografijo objavimo s soglasjem avtorja). Začetek testiranja enot potrdi Maciej Kaczanowski, tiskovni predstavnik Bombardier Transportation na Poljskem. Po navedbah proizvajalca se za začetek uporabe (tako imenovano odobritev) v več državah leta 2020 uporablja kar šest večsistemskih lokomotiv (MS).
- Lokomotiva TRAXX MS3 (razred 188) se v Żmigródu preskuša za namene odobritve na Poljskem - pojasnjuje. Dodaja, da je to zelo pomembno za lokomotive TRAXX DC3 (enosmerni tok, vlečna omrežna napetost, ki se uporablja na Poljskem, je 3kV DC). Traxxy MS3 in DC3 prihajata iz iste platforme lokomotiv.
Velja opozoriti, da sta februarja letos Bombardier in Akiem objavila načrte za zagon električne lokomotive Traxx DC3 na poljskem trgu. Skupno je Akiem naročil 30 lokomotiv dveh vrst in na koncu namerava povečati svoj vozni park na Poljskem na 61 vozil. Več o tem smo pisali tukaj . Samo včeraj (3. septembra) je češki zasebni potniški prevoznik RegioJet naročil 15 večsistemskih lokomotiv Traxx MS3 . Pomembno je, da želi operater svoje storitve zagnati na Poljskem ; izdaja lokomotiv Traxx MS3, ki jih je pravkar naročil, bo zagotovo olajšala izvajanje teh načrtov.