ZDA: Dallas Area Rapid Transit je podjetju Stadler dodelil pogodbo v višini 199 milijonov dolarjev za dobavo osmih flirt dizelskih enot za 1 milijon dolarjev regionalnega železniškega projekta Cotton Belt v severnem predmestju Dallasa.
42-kilometrska proga med mednarodnim letališčem Dallas / Fort Worth in Shiloh Road v Planu se gradi za odprtje do konca leta 2022.
DMU-ji za projekt Cotton Belt morajo biti združljivi z vozili Flirt, ki že obratujejo na mejni progi metroja Trinity 43 km TEX Rail, ki bo delila letališko postajo.
Vsak bombažni jermen DMU bo imel štiri osebne avtomobile in centralni močnostni modul, s štirimi pogonskimi in osem neuporabnimi osmi. Izpolnili bodo standarde emisij EPA Tier 4 EPA in varnostne standarde agencije FRA.
Imeli bodo 240 sedečih potnikov in 225 stoječih potnikov ter bodo v skladu z Zakonom o Američanih z invalidnostjo. Vgrajena bo CCTV in avtomatski sistem za štetje potnikov, ki bo lahko preštel število ljudi, ki se vkrcajo in izstopijo na vsaki postaji, in zaznajo blokade na območjih vkrcanja ali preplavitev na območjih vlakov.
Podjetje Stadler bo tudi svetovalo izvajalcu depojev Urban Engineers o načrtovanju vzdrževalnega objekta.
Naročilo, ki je bilo objavljeno 3. junija, je četrto, ki ga je Stadler zmagal v Teksasu, s Capital Metro v Austinu, Denton County Transportation Authority v Lewisvilleu in TEX Rail v Fort Worthu, ki že uporablja vozila Stadler.