četrtek, 6. junij 2019

[ITA-Thello] Thello ponudbo za vožnjo Milano - Pariz visoke hitrosti storitev

FRANCIJA: hčerinska družba Trenitalia Thello je obvestila regulatorja železniškega sistema ARAFER o svoji nameri, da bo začela s prvimi potniškimi storitvami odprtega dostopa na francoskem omrežju za visoke hitrosti. Regulator je 4. junija sporočil, da je Thello zahteval pot od SNCF Réseau za dvakrat dnevno storitev med Milanom in Parizom, ki se bo začela junija 2020.

Ob odhodu obeh mest okoli 07.00 in 15.00 vsak dan predlagani vlaki ponujajo pot do 7 ur, z vmesnimi postanki v Torinu, Modanu, Chambery Challes Les Eaux in Lyon Part Dieu. Storitve bi izvajali vlaki Trenitalia Frecciarossa 1000, ki so bili zasnovani tako, da imajo večsistemsko zmogljivost za mednarodno operacijo, kar vlakom omogoča uporabo LGV Sud-Est. Vlaki bi morali biti opremljeni s KVB za delovanje v Franciji, TVM 430 pa za visoke hitrosti. Vsak vlak bi lahko prevažal do 457 potnikov, s 300 sedeži standardnega razreda, 76 Premium, 69 Business in 10 Executive, pa tudi z dvema prostoroma za invalidske vozičke.
Z začetkom pred liberalizacijo domačih komercialnih storitev iz decembra 2020 v okviru četrtega železniškega paketa regulativni organ trenutno ocenjuje predlog Thelo, da bi ugotovil, ali so storitve pretežno mednarodne ali so namenjene konkuriranju za domače poslovanje v Franciji.
Po mnenju Thello je storitev namenjena „razširitvi mednarodne prevozne ponudbe Trenitalia“ in „obogatitvi“ obstoječe storitve Pariz - Milano, ki jo upravlja SNCF, ki ne more uporabljati visoke hitrosti Torino - Milano. "V prvih letih delovanja" pravi, da je glavni cilj italijanski kupci; promet na parkirišču Lyon naj bi znašal med 10% in 30% skupnega prometa.
Thello že ima evropsko varnostno spričevalo, ki ji omogoča obratovanje v Franciji, kjer vozi vlake za nočni spanec od Venezie do Pariza in odprtega dostopa na koridorju Marseille - Nice - Milano. Maja je začela pogajanja z varnostnim regulatorjem EPSF za dovoljenje za obratovanje na omrežju za visoke hitrosti.