ponedeljek, 03. junij 2019

[ CHINA/CZ-LeoExpress] Prve fotografije vlaka CRRC za Leo Express!

Leo Express je predstavil prve slike novega vlaka, ki mu proizvaja kitajski velikan CRRC. Na Vltavi naj bi se v drugi polovici letošnjega leta pojavila hibridna vlečna enota.

Kot je napovedal CRRC, bodo trije vlaki prišli iz Kitajske v Evropo z ladjo v drugi polovici letošnjega leta in bodo nato prepeljani v Češko republiko. Enote bodo imele originalno zasnovo, ki jo bo uporabljal izključno Leo Express. Po preizkušanju se enote upravljajo na domačih in mednarodnih poteh. 

Projekt v lasti Leo Expressa
Leo Express ima možnost 30 dodatnih vlakov. Prvič je bil določen znesek naložbe - več kot 5 milijard kron (828 milijonov PLN). - Leo Express je skupaj s CRRC razvil nov tip električne enote. Zasnova in koncept sta last Leo Expressa. Enota je bila zgrajena na podlagi naših izkušenj, pridobljenih v več kot milijardo prevoženih kilometrov, med potovanji po čeških in mednarodnih poteh. Izdelana je bila z zahtevami naših strank na področju sodobnih storitev in ergonomije. Enota je večsistemska in hibridna, kar pomeni, da bo lahko delovala kjerkoli v srednji Evropi - je povedal Peter Koehler, predsednik uprave Leo Expressa.

Kot poudarja proizvajalec, Češka Republika zaradi sodelovanja z največjim proizvajalcem voznih parkov na svetu postaja ključna država za razvoj poslovanja CRRC in prva država v Evropski uniji, v kateri bodo delovala nova vlečna vozila. V projektu je sodelovalo nekaj čeških projektnih študij, skoraj 20% uporabljenih komponent pa je prišlo od domačih izvajalcev. 

Kaj na krovu?


Izvedeli bomo, da bo vlak vključeval nov model kuhinje, ki bo omogočil razširitev gostinske ponudbe. Predviden je tudi prostor za recikliranje zabojnikov. Enote naj bodo opremljene z udobnim dostopom za starše z invalidskim vozičkom, invalidnimi osebami in potniki s kolesi in seveda prostora za prtljago, smuči in kolesa. Vlak bo opremljen s predeli s sedeži visokega razreda in prostorom za otroke.

Prve tri enote se trenutno končujejo na Kitajskem. V drugi polovici leta bodo prišli v Evropo z ladjo in bodo certificirani na testni stezi VÚŽ v Velimi. Verjetno se bodo pojavili na sejmu TrakoSprva bodo novi vlaki obratovali na progah na Češkem, Slovaškem in Poljskem. Leo Express namerava razširiti svoje poslovanje na druge evropske države. Posebne poti še niso napovedane. 

Trenutno Leo Express zaključuje tudi modifikacije 15 sodobnih izpušnih enot Alstom Lint, kot smo pisali tukaj . Potovali bodo v regijah Pardubice in Zlín, kjer bodo delovali v okviru pogodbe o izvajanju javne službe. Kompozicije bodo klimatizirane, opremljene z Wi-Fi in napajalnimi vtičnicami ter USB.