UK: Rok za oddajo ponudb za ocenjeno pogodbo v višini 2,75 milijarde GBP za projektiranje, proizvodnjo in vzdrževanje flote za visoke hitrosti 2 je potekal opoldne 5. junija. Promotor projekta HS2 Ltd bo zdaj ocenil pet prejetih ponudb in pričakuje, da bo objavil v začetku leta 2020, z začetkom obratovanja, načrtovanim za leto 2026.
HS2 Ltd išče najmanj 54 vlakov z največjo hitrostjo 360 km / h; ti bi bili „klasično združljivi“, da bi jim omogočili prehod iz prve faze HS2 med Londonom in West Midlandsom na obstoječo infrastrukturo, da bi lahko služili destinacijam, kot so York, Newcastle, Liverpool, Glasgow in Edinburgh.
Alstom, Bombardier Transportation, Hitachi Rail Europe, Talgo in Siemens Mobility so bili izbrani za pogodbo novembra 2017. CAF je bil naslednje leto dodan "v interesu ohranitve močne konkurence", potem ko sta Bombardier Transportation in Hitachi objavila skupno ponudbo in zdaj načrtovano je bilo prenehanje združevanja Alstoma in Siemensove mobilnosti.
Alstom
Alstom je dejal, da njegova ponudba temelji na "sodobnem in prilagodljivem vlaku svetovnega razreda, ki je na konvencionalni mreži enako udoben kot na novi infrastrukturi HS2". To bi bilo "brezčasna klasika, s potniško izkušnjo, ki je tako gladka, mirna in prostorna, kot je visoka hitrost", je povedal Nick Crossfield, direktor za Alstom v Veliki Britaniji in na Irskem.
Podjetje Alstom je poudarilo svoj rekord v sektorju za visoke hitrosti, vključno z dobavo TGV v Franciji, kompletov AGV, dobavljenih Italo-NTV v Italiji, sklopov Avelia Liberty, ki se trenutno gradijo za Amtrak v ZDA, in vlakov za visoke hitrosti v Maroku in na jugu. Koreja.
Alstom je dobavil vlake Pendolino, ki so se uporabljali na glavni liniji zahodne obale v Združenem kraljestvu, in dejal, da je bil prvi proizvajalec, ki je sklenil partnerstvo z National College for High Speed Rail za izvajanje usposabljanja na spletnem mestu v Združenem kraljestvu. Bil je tudi „ključni vlagatelj v strokovno znanje o železniškem prometu v Združenem kraljestvu“ s svojim Centrom za prometno tehnologijo v Widnesu.
Bombardier-Hitachi
Skupna ponudba sta predložili Hitachi in Bombardier Transportation.
"Hitachi-Bombardierjev Veliki britanski vlak za HS2 bi bil sijajen primer britanske iznajdljivosti", je povedala direktorica Hitachi Rail Karen Boswell. „Naša ponudba, če bo uspešna, bo prinesla pomembne koristi za gospodarstva in skupnosti, medtem ko bo resnično spremenila povezljivost in izkušnje potnikov.“
Predsednik Bombardierja UK, Phil Hufton, je dejal, da je "HS2 priložnost generacije za preoblikovanje naše države" in "naš veliki britanski vlak bo povezal naša velika mesta in izboljšal potovanja vsakega potnika".
Družba Hitachi je poudarila svoje delo na japonskih „svetovno znanih“ vlakovnih vlakih „Shinkansen“, Bombardier pa je opozoril na svoje mednarodne izkušnje v Evropi in na največji svetovni mreži za visoke hitrosti na Kitajskem.
Obe družbi sta skupaj delali za dobavo vlaka Frecciarossa 1000 za italijansko Trenitalijo, ki je po njihovem mnenju "najhitrejši in najtišji v železniškem prometu visoke hitrosti v Evropi". Zasnovan je za delovanje pri hitrosti 360 km / h, čeprav trenutno teče do 300 km / h.
CAF
Železniški list je zahteval pripombo CAF, ki naj bi predlagala različico svojega Oaris-a.
Siemensova mobilnost
"Naša ekipa je neumorno delala na razvoju ponudbe, ki preoblikuje potnike s hitrimi vlaki in določa standard za druge globalne hitre železniške sisteme," je povedal William Wilson, izvršni direktor britanskega podjetja Siemens Mobility Ltd. „ponudba bo HS2 ponudila najboljšo kombinacijo vrednosti za potnike, davkoplačevalce in gospodarstvo Združenega kraljestva“.
Dejal je, da je britanska prisotnost v železniškem prometu, tehnično znanje in globalna hitrostna izkušnja Siemensov idealen partner, ki poudarja družino vlakov Velaro, ki jo uporablja Eurostar v Združenem kraljestvu in deluje tudi v državah, kot so Španija, Kitajska, Rusija in Nemčija.
Podjetje promovira svoj koncept Velaro Novo, ki je namenjen izboljšanju energetske učinkovitosti za do 30% v primerjavi s prejšnjimi modeli.
Talgo
Talgo ni želel komentirati svoje ponudbe.