Kanadski Pacifik je podpisal sporazum o upravljanju celotnega prometa Yang Ming Marine Transport Corp iz pristanišča Vancouver za tri leta od 1. januarja 2020.
Po uspešnem preskušanju v Evropi bo CFL Multimodal uporabljal opremo za sledenje tovora Traxens v Evropi na Kitajsko. „Tehnologija, ki jo uporablja Traxens, ki omogoča lokalno medsebojno povezovanje različnih naprav brez ožičenja, odpira nove priložnosti za spremljanje stanja in sestave vlakov“, je povedal Marc Valette, direktor inovacij pri CFL Multimodal. „V prihodnosti bo omogočila povezavo različnih elementov ekosistema vlaka, s čimer bo zagotovila pregledne in točne informacije, izboljšala kakovost storitev in informacije, ki jih bodo posredovali strankam.“
Uzbekistan je odprl tovorne objekte na Surxonobodu, da bi obvladoval pričakovano povečanje čezmejnega prometa s Turkmenistanom.
Kanada je objavila predlagane predpise za glasovno in video snemanje lokomotiv za javno posvetovanje 24. maja. Vlada je dejala, da ti „odražajo natančno ravnovesje med ukrepi za povečanje koristi za varnost, hkrati pa ščitijo pravice zasebnosti železniških delavcev“.
Slovaški operater Budmar prevzema pet vektronskih večsistemskih lokomotiv, ki jih je Siemens naročil za 20 milijonov evrov, in povedal, da razpravlja o nakupu več.
UTLC ERA in Belintertrans sta letos v Brestu v Zhengzhou, Chongqing in Wuhan odposlala 23 zabojnikov za mleko in nekondenzirano smetano ter 41 zabojnikov z mlekom v prahu iz Kolyadichija v Chongqing. Tranzitni čas je 12 dni. "Kitajska je postala tretji največji trg za izvoz beloruskega mleka v prahu in kondenziranega mleka", je dejal predsednik UTLC ERA Alexey Grom. "UTLC ERA se osredotoča na nadaljnji razvoj izvozne dobave tega blaga v različna mesta na Kitajskem."
Po zaključku nadgradnje prog in signalizacije je CSX povečal dovoljeno hitrost tovornih vlakov na svoji progi od Montgomeryja v Alabami do Waycrossa v Gruziji s 40 na 64 km / h 1. junija. in povečanje zmogljivosti na koridorju.
RZD Logistics in njena hčerinska družba Far East Land Bridge sta začeli z rednimi linijami dvakrat tedensko med Dongguanom na Kitajskem in Vorsinom v regiji Kaluga v Rusiji, pri čemer sta zamenjali izhodno točko iz Guangzhouja. Promet vključuje tkanine, kozmetiko, talne obloge in potrošniško blago. RZD Logistics je povedal, da je prenesla izhodiščno točko, ker bi subvencije zagotovile ugodnejše cene za prevoznike.