EVROPA: Stadler pravi, da je njegova družina šestosnih dizelskih, električnih in dvofunkcijskih Eurodualovih lokomotiv „30 do 40% boljša glede na tirne sile“ kot „večina štiriosnih lokomotiv, ki se danes uporabljajo v Evropi“.
Antonio García Ricos, podpredsednik inženirja podjetja Stadler Valencia, je na sejmu Transport Logistic v Münchnu 5. junija povedal, da je to, kar družba vidi kot "skoraj popolno zasnovo podstavnega vozička", pomenilo pomisleke upravljavcev in upravljavcev infrastrukture o vplivu Co-Co lokos na progi je zdaj mogoče premagati. "To ni samo teoretično, lahko predstavimo uspešnost," je dejal.
Stadler je obiskovalce posodabljal o razvoju elektro-dizelskega dizajna Eurodual, ki ga sedaj v Nemčiji uporablja uporabnik HVLE. V prihodnosti bo Stadler ponudil modularno družino čistega dizelskega goriva, čistega električnega in dvoosnega lokosa, ki priznava, da mnogi operaterji »potrebujejo mešanico vseh treh v svojih flotah«.
Alain Llor, komercialni direktor tovornega operaterja VFLI, je dejal, da upa, da bo postal prvi operater v Franciji, ki bo uporabljal Eurodual, ko bo letos dodal prototip loko svoji floti, poleg naročila za 12 dizelskih lokomotiv Euro4001 leto.
Stadler še naprej razširja zmogljivost sistema Eurodual, ker želi ugotoviti, kaj pomeni „univerzalno loko“. Na InnoTrans 2020 namerava predstaviti svojo najbolj ambiciozno različico; to bi bilo ocenjeno na 9 MW v električnem načinu, lahko deluje iz štirih napajalnikov in opremljeno z dvema dizelskima močema, ki sta združena v moči 1,6 MW.
Medtem pa Stadler pravi, da bo flota 60 lahkih dizelskih lokosov za centralno kabino, ki jih dobavlja finski skupini VR po pogodbi, podpisani 18. aprila, osnova za novo vrsto manjših lokomotiv. Družina naj bi se proizvajala v elektrarni Stadler v Valenciji, če bi jo napajali dizelski agregati, baterije ali nadzemne napeljave. "Še vedno vidimo veliko povpraševanja s trga za to vrsto lokomotive", je povedal tiskovni predstavnik za železniški list.