ITALIJA: Prve štiri od 17 vlakov ETR700, ki so bili prvotno zgrajeni za storitve Fyra na Nizozemskem in v Belgiji, bodo 9. junija vstopili v komercialno storitev s Trenitalio, je 3. junija objavila skupina FS.
Vlaki so blagovno znamko Frecciargento in bodo sprva delovali med Milanom in Ancono, z dvema povratnima deloma na dan. Preostanek flote bo v začetku leta 2020 uveden na jadranski koridor, ki povezuje Milano in Venezijo z Ancono, Pescaro, Termoli, Foggijo, Bari, Lecce in Taranto.
Trenitalia pravi, da je uvedba flote ETR700 del programa nadgradnje in posodobitve jadranskega koridorja. Vsak komplet z osmimi avtomobili ima 500 sedežev v treh razredih: standardni, premijski in poslovni. Potnikom v premijskem in poslovnem razredu bodo na voljo pijače dobrodošlice in prigrizki ter jutranji časopisi. Gostinska storitev „Frecciabistro“ s toplo in hladno hrano in pijačo je na voljo v avtomobilu 4. Nastanitev za potnike z omejeno mobilnostjo in spremljajoče potnike je na voljo v Car 2.
Vlaki s hitrostjo 250 km / h so opremljeni z „wi-fi Fast“, ki združuje 3G in 4G iz več dobaviteljev, da se zagotovi, da imajo potniki stabilen dostop do interneta.
Vozni park ETR700 podjetja Trenitalia je začel z življenjem kot vlakovne kompozicije V250, ki jih je zgradil AnsaldoBreda za storitve Fyra, ki so se začele leta 2012. Te so doživele vrsto neuspešnih napak in jih je dobavitelj odkupil. Družba Trenitalia je nato pridobila 17 od 19-članske flote v okviru pogodbe o "ugodnem nakupu", ki je vključevala pet let vzdrževanja.
Notranjost je bila opremljena in končana v rdeči in srebrni barvi. Njihova zmožnost delovanja z napajanjem 3 kV DC ali 25 kV 50 Hz je primerna za obratovanje v celotnem italijanskem omrežju.