Industrijska divizija - največji neodvisni operater najema železniških vozil na Poljskem razširja svojo floto s 5 najmodernejšimi lokomotivami v Evropi - Vectron MS. Pogodba vključuje dobavo in servis vozil. Lokomotive so bile kupljene s pomočjo sredstev Evropske unije prek Centra prometnih projektov EU za izvajanje intermodalnega prometa.
Vectroni so univerzalne lokomotive, modularne zasnove, ki omogočajo enostavno prilagajanje zahtevam uporabe in voznih lastnosti v različnih državah in tako celovito ustrezajo potrebam večine današnjih železniških prevoznikov. - Vectron je bil ustvarjen za opravljanje različnih transportnih nalog. Osnovna predpostavka je bila učinkovitost in stroškovna učinkovitost opravljanja vlečnih nalog v domačem in čezmejnem prometu, tako potniškega kot tovornega v Evropi. Železniška industrija ceni zmogljivosti tega vozila, kar potrjujejo naročila za več kot 900 vozil po vsej Evropi. Dostavljenih je bilo več kot 700 lokomotiv, ki so že prevožile skoraj 210 milijonov kilometrov - pravi Albrecht Neumann, direktor oddelka za železniški vozni park pri Siemens Mobility GmbH.
Lokomotive Vectron na Poljskem uporabljajo PKP CargoS.A., DB Cargo Polska SA, PKP Intercity SA (najeti od MRCE), od leta 2018 pa tudi industrijski oddelek. Slednje se je odločilo za nakup še petih vozil Siemens.
- Veseli nas, da industrijski oddelek širi svojo floto lokomotiv Vectron. To so vozila, ki se bodo dokazala ne le danes, ampak tudi za naslednja desetletja, in bodo podpirala razvoj intermodalnega prometa na Poljskem in v Evropi. Skupaj s petimi lokomotivi za identifikacijo že imamo skoraj 50 lokomotiv Vectron, ki jih uporabljajo vodilni poljski prevozniki in železniški operaterji. Dodati morate na desetine Vectronov, ki so na voljo tujim operaterjem. - je dejal Krzysztof Celiński, predsednik družbe Siemens Mobility Sp. z o
Lokomotive Vectron na Poljskem uporabljajo PKP CargoS.A., DB Cargo Polska SA, PKP Intercity SA (najeti od MRCE), od leta 2018 pa tudi industrijski oddelek. Slednje se je odločilo za nakup še petih vozil Siemens.
- Veseli nas, da industrijski oddelek širi svojo floto lokomotiv Vectron. To so vozila, ki se bodo dokazala ne le danes, ampak tudi za naslednja desetletja, in bodo podpirala razvoj intermodalnega prometa na Poljskem in v Evropi. Skupaj s petimi lokomotivi za identifikacijo že imamo skoraj 50 lokomotiv Vectron, ki jih uporabljajo vodilni poljski prevozniki in železniški operaterji. Dodati morate na desetine Vectronov, ki so na voljo tujim operaterjem. - je dejal Krzysztof Celiński, predsednik družbe Siemens Mobility Sp. z o
Vsaka od petih novih lokomotiv Vectron MS za industrijski oddelek ima zmogljivost 6,4 MW, vsi bodo opremljeni s sistemom ETCS stopnje 2 in razvili največjo hitrost 160 km / h. Lokomotive so odobrene za Poljsko, Nemčijo, Avstrijo, Nizozemsko, Češko, Slovaško, Madžarsko, Romunijo, Slovenijo, Hrvaško in Bolgarijo, vozila iz platforme Vectron, ki so odobrena za uporabo v 18 evropskih državah.
- Tri lokomotive bodo namenjene za koridor sever-jug in dva koridorja vzhod-zahod. Nenehno razvijamo vozni park železniških vozil. Načrti podjetja vključujejo nakup novih sodobnih lokomotiv za tovorni in potniški promet na Poljskem in v Evropi - pravi Piotr Ignasiak, predsednik industrijskega sektorja.
- Zelo smo zadovoljni z dejstvom, da lahko z nakupom novih sodobnih in večsistemskih lokomotiv prispevamo k razvoju in spodbujanju intermodalnega prometa na Poljskem in v Evropi. Konfiguracija naročenih lokomotiv Siemens Vectron je povsem v skladu s pričakovanji naših strank, ki so se veselili rezultatov našega razpisnega postopka - je povedal Wojciech Gruszka, vodilni direktor podjetja Cargounit Key Account Manager.
Lokomotive so bile kupljene s sredstvi EU prek Centra za prometne projekte EU (CUPT), da bi podprle razvoj intermodalnega prometa. Cilj natečaja za razvoj pomorskega prometa, celinskih plovnih poti in multimodalnih povezav, ki ga organizira CUPT, je sofinanciranje subjektov v okviru operacije prednostne osi III, da bi znatno povečali razvoj cestnega omrežja TEN-T in sam multimodalni promet. Dostava lokomotiv je načrtovana leta 2021.
- Tri lokomotive bodo namenjene za koridor sever-jug in dva koridorja vzhod-zahod. Nenehno razvijamo vozni park železniških vozil. Načrti podjetja vključujejo nakup novih sodobnih lokomotiv za tovorni in potniški promet na Poljskem in v Evropi - pravi Piotr Ignasiak, predsednik industrijskega sektorja.
- Zelo smo zadovoljni z dejstvom, da lahko z nakupom novih sodobnih in večsistemskih lokomotiv prispevamo k razvoju in spodbujanju intermodalnega prometa na Poljskem in v Evropi. Konfiguracija naročenih lokomotiv Siemens Vectron je povsem v skladu s pričakovanji naših strank, ki so se veselili rezultatov našega razpisnega postopka - je povedal Wojciech Gruszka, vodilni direktor podjetja Cargounit Key Account Manager.
Lokomotive so bile kupljene s sredstvi EU prek Centra za prometne projekte EU (CUPT), da bi podprle razvoj intermodalnega prometa. Cilj natečaja za razvoj pomorskega prometa, celinskih plovnih poti in multimodalnih povezav, ki ga organizira CUPT, je sofinanciranje subjektov v okviru operacije prednostne osi III, da bi znatno povečali razvoj cestnega omrežja TEN-T in sam multimodalni promet. Dostava lokomotiv je načrtovana leta 2021.