Češke železnice se pripravljajo na uporabo sodobnih vagonov, ki jih je zgradil konzorcij Škoda Transportation in Siemens. Vozila z zelo uspešne platforme Viaggio bodo potnike vkrcala v drugi polovici leta 2021.
Po poročanju češkega portala zdopravy.cz se zaključujejo preizkusi novih vagonov za češke železnice, ki se izvajajo na progi v Velimu. Marca in aprila naj bi odšli na Madžarsko, da bi dobili dovoljenje za vožnjo tudi tam.
Poleti 2018 je bilo naročenih 50 avtomobilov s platforme Viaggio. Vagoni vagonov so bili izdelani (gradbeno varjenje in lakiranje) na Dunaju v tovarnah Siemens, preostala dela je opravila Škoda v Ostravi. Končanih 50 vagonov bo razdeljenih na 5 sklopov po 10 avtomobilov, v katerih bo lahko potovalo 330 potnikov. Vlaki iz njih bodo povezali Prago z mestom Cheb na nemški meji. V to mesto se bodo odpravili po dveh poteh: tako skozi Pilzno kot skozi Usti na Labi in Chomutówu.
Poleti 2018 je bilo naročenih 50 avtomobilov s platforme Viaggio. Vagoni vagonov so bili izdelani (gradbeno varjenje in lakiranje) na Dunaju v tovarnah Siemens, preostala dela je opravila Škoda v Ostravi. Končanih 50 vagonov bo razdeljenih na 5 sklopov po 10 avtomobilov, v katerih bo lahko potovalo 330 potnikov. Vlaki iz njih bodo povezali Prago z mestom Cheb na nemški meji. V to mesto se bodo odpravili po dveh poteh: tako skozi Pilzno kot skozi Usti na Labi in Chomutówu.
Vagoni naj bi bili eden najtišjih na trgu, v našem delu Evrope bodo imeli do zdaj še nekaj neslišanih tehničnih novosti. Kot je na primer steklo, ki bo s prosto očesom nevidno strukturo "satja" okrepilo ponudbo mobilnih telefonov. V avtomobilih bodo na primer tudi induktivni polnilci.
Konzorcij Škoda-Siemens bo vagone pripravil na hitrost 200 km / h, čeprav na Češkem še potekajo dela za pospešitev vlakov do te hitrosti. Poleg Madžarske naj bi jih odobrili tudi v sosednjih državah Češke, vključno s Poljsko. Za zdaj pa ne bodo kandidirali na mednarodnih povezavah.
Konzorcij Škoda-Siemens bo vagone pripravil na hitrost 200 km / h, čeprav na Češkem še potekajo dela za pospešitev vlakov do te hitrosti. Poleg Madžarske naj bi jih odobrili tudi v sosednjih državah Češke, vključno s Poljsko. Za zdaj pa ne bodo kandidirali na mednarodnih povezavah.