Spodnja Saška za promet je Alstom imenovala za najprimernejšega dobavitelja 34 poldatnih nadstropij. Naročilo je vredno 760 milijonov EUR.
"Spodnja Saška še nikoli ni naročila tako velikega števila vlakov po enem naročilu," je povedal Bernd Althusmann, deželni minister za promet, potem ko je LNVG (vodja prometa) objavil svojega najprimernejšega dobavitelja električnih enot. Končni izbor naj bi bil odobren 8. marca 2021.
Pogodba za Spodnjo Saško je izjemno zanimiva, saj vključuje gradnjo več enot v prej neznani ureditvi. 34 enot bo sestavljeno iz dvonadstropnih volanskih vagonov in srednjih enonadstropnih vagonov. Prvi bo star 68, drugi - 86 (del EMU bo štirinajstni, drugi pa šesti avtomobil). Doslej sta Siemens in Alstom vlake gradila v mešanem sistemu, vendar dvonadstropni vagoni še nikoli niso krmarili (glavo) avtomobilov, kar bo veljalo za to pogodbo.
Srednji vozički bodo popolnoma brez ovir v obliki stopnic in podestišč, na voljo bo prostor za več prtljage, invalidski voziček, otroški invalidski voziček in veliko prostorov za kolesa. Po drugi strani pa naj bi dvonadstropne kočije imele na zgornjem nivoju rekordno veliko prostora, kar bi omogočilo tudi visokim ljudem, da se udobno usedejo in se premaknejo. Informacijski sistem za potnike bo izjemen, saj bo potnikom pokazal, koliko sedežev je v določenem avtomobilu že na peronu. EMU se morajo zelo hitro seznaniti in odpeti, da se pospeši upravljanje povezanih odnosov.
Naročilo je bilo zelo tiho in LNVG ga že oglašuje kot "najtišjega v Nemčiji". Poleg EMU je bilo naročeno rekordno 30-letno obdobje vzdrževanja s strani proizvajalca. Servisna baza za vozila naj bi bila zgrajena v bližini Bremna. Zasnovan je tako, da je večino manevrov mogoče izvesti brez uporabe dizelskega oprijema.
Srednji vozički bodo popolnoma brez ovir v obliki stopnic in podestišč, na voljo bo prostor za več prtljage, invalidski voziček, otroški invalidski voziček in veliko prostorov za kolesa. Po drugi strani pa naj bi dvonadstropne kočije imele na zgornjem nivoju rekordno veliko prostora, kar bi omogočilo tudi visokim ljudem, da se udobno usedejo in se premaknejo. Informacijski sistem za potnike bo izjemen, saj bo potnikom pokazal, koliko sedežev je v določenem avtomobilu že na peronu. EMU se morajo zelo hitro seznaniti in odpeti, da se pospeši upravljanje povezanih odnosov.
Naročilo je bilo zelo tiho in LNVG ga že oglašuje kot "najtišjega v Nemčiji". Poleg EMU je bilo naročeno rekordno 30-letno obdobje vzdrževanja s strani proizvajalca. Servisna baza za vozila naj bi bila zgrajena v bližini Bremna. Zasnovan je tako, da je večino manevrov mogoče izvesti brez uporabe dizelskega oprijema.
Od decembra 2024 naj bi več enot upravljalo regionalne ekspresne stroje na progah Hannover - Bremen - Oldenburg - Norddeich Mole / Wilhelmshaven, Hannover - Bremen - Bremerhaven in Osnabrück - Bremen - Bremerhaven.